نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

«ترامپ»با بستن مرزها و تحریم‌ هیچ کاری از پیش نمی‌برد؛ تصمیم‌گیرنده نهایی نظام «مردم» هستند

نماینده مردم قدس شهریار و ملارد در مجلس گفت: مردم کشورمان با حضور راسخ در تمامی عرصه‌های ملی و مذهبی، تصمیم‌گیرنده نهایی این نظام هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر به نقل از تسنیم، محمد محمودی شاه‌نشین در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرقدس، با اشاره به اینکه‌ سی‌و‌هشت سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد اظهار داشت: امروز ۳۸ سال از سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد؛ اما مردم با حضور باصلابت خود نشان دادند که همواره پای انقلاب و دستاوردهای آن ایستاده‌اند.

وی افزود: با وجود تحریم‌ها و فشارهای دشمن برای کمرنگ جلوه دادن این انقلاب، امروز مردم نشان دادند که همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و ما که در عرصه خدمتگزاری حضور داریم باید با ارائه خدمات شایسته قدردان این مردم باشیم.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس ‌تصریح کرد: اتفاقات تلخ اخیر حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت یکی از ناجیان انتظامی در ملارد، همه نشان از این دارد که همه پیرو دستاوردهای انقلاب هستند و جان بر کفانه در هر عرصه‌ای که حضور دارند به معنای واقعی کلمه ایثار و از خودگذشتگی را معنا کردند.

محمودی گفت: متأسفانه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به دلیل به اوج رسیدن تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت، کشور ما در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد اما دولت تدبیر و امید با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب توانست از این فشار خارج شود و کشور را به خوبی اداره کنند.

وی گفت: خوشبختانه در سال ۹۵ با راه‌اندازی فازهای ۱۵ ،۱۶،۱۷،۱۸ عسلویه مجدداً چرخه صنعت رونق تازه‌ای گرفت و فروش‌های نفتی ما نیز به شرایط مطلوبی رسید.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس ‌بیان کرد: امروز شاید در محیط و فضای کشورمان دچار مشکل باشیم؛ اما وقتی موضوع بین‌المللی پیش می‌آید همه با همه و با اتحاد و وحدت کلمه نسبت به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های خود به صحنه می‌آئیم.

محمودی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا افزود: آقای ترامپ مطمئن باشید با بستن مرزها و تحریم‌ها هیچ کاری از پیش نخواهید برد؛ زیرا بهترین پزشکان جهان و حتی سیستم‌های هدایت آی. تی جهان در دست ایرانیان است.

وی عنوان کرد: مردم ما در این چند روز اخیر دیدند کشوری که دم از دوستی، انسانیت و حقوق‌بشر می‌زند، چگونه در این مدّت کوتاه چهره واقعی خود را نشان داد و خداروشکر که این سبب اتحاد بیشتر مردم ما می‌شود.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس خاطرنشان کرد: مردم ولایی و انقلابی کشورمان همیشه تصمیم‌گیرنده این نظام هستند، چه در انتخابات و چه در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی، این مردم با حضور راسخ خود تصمیم‌گیرنده سرنوشت کشور هستند.

محمودی با بیان اینکه در هیج کشوری مثل ایران مردم در سرنوشت خودشان دخیل نیستند افزود: اکنون که در آستانه انتخابات شورا و ریاست‌جمهوری هستیم، مردم قطعاً با غربالگری و شناخت کافی نسبت به انتخابی شایسته و اصلح اقدام می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بنده در جلسات متعدد در مجلس و با مسئولان شهرستان درباره  جهت ساماندهی زمین‌های موقوفه و وقف خاص به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم که به زودی عملی می‌شود.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس گفت: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نیز دوباره از سر گرفته شده و در بودجه امسال ۲۷۰ میلیارد ریال جهت ساخت و تکمیل این بیمارستان تخصیص داده شده است. امیدواریم بتوانیم در این مسئولیت خطیر همواره قدردان این مردم عزیز که همواره پشتیبان این نظام و انقلاب و خدمتگزاران خود بودند، باشیم.

 

خروج از نسخه موبایل