نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خطبه های نماز جمعه 22بهمن1395 شهرستان شهریار

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام محترم جمعه شهرستان شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و عبادی سیاسی جمعه که با حضور پر شور ملت مومن و اقشار مختلف مردم شهریار در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد، پس از دعوت همگان به تقوای الهی، ضمن اشاره به حضور باشکوه مردم شهریار در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این ایام مصادف بود با ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی اما اکنون لازم است از این پس حق شهادت حضرت زهرا(س) به درستی ادا شود حتی به حرمت حضرت فاطمه زهرا(س) نور افشانی که همه ساله همزمان با ایام دهه فجر در شهریار برگزار شده بود، این بار انجام نشد.

امام جمعه شهریار ادامه داد: بنده به نوبه خودم از تمامی ادارات، موسسات، دانشگاه ها، مراکز دولتی و همه سازمان ها و نهادهایی که اقدامات خوبی در این دهه انجام دادند تشکر و قدردانی می کنم همچنین افتتاحیه های بسیار ارزشمندی در این ده روز در سطح شهرستان شهریار انجام شد که همه این موضوعات را به فال نیک می گیریم.

حجت الاسلام سالمی افزود: امروز مردم دعوت مقام معظم رهبری را اجابت کرده و همانند سالیان گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان امریکا، انگلیس و صهیونیست ها کوبیدند این روند باید در سال های آینده نیز به قدرت ادامه یابد تا دشمنان این مرز و بوم نتوانند کوچکترین ضربه ای به ما وارد کنند.

سالمی ادامه داد: انقلاب اسلامی مهم بود اما نگهداری آن مهم تر و دشوارتر است،مردم عزیز ۳۸ از انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت کردند، پس لازم است با وحدت و مودت قوی تر از انقلاب اسلامی در آینده نیز حفاظت و نگهداری شود.

وی افزود: چندین عامل در این حفاظت و پاسداری از انقلاب دخیل هستند از جمله: تلاش و کوشش همه مردم و وحدت بین مسلمنان، اطاعت از رهبری ،روح مبارزه با استکبار ،حمایت از مظلومین عالم و تقویت همه جانبه نظام.



























خروج از نسخه موبایل