نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب همایش یاوران انقلاب در شهریار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار : همایش یاوران انقلاب در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باحضور ناجی فرماندارشهرستان شهریار, ذبیحی مدیرآموزش و پرورش شهرستان شهریارو حبیبی کارشناس آموزش و تألیف کتاب های سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولین وفرهنگیان در مدرسه ی شاهد طیبیه حضرت زینب(س)برگذارشد.

مدیر آموزش وپرورش شهریار ضمن خیر مقدم و تبریک ایام الله دهه ی فجر به دانش آموزان,مسئولین وفرهنگیان,به نقش دانش آموزان (فرزانگان)به عنوان فصل مشترک میان تشکل های مردم نهاد و نظامی اشاره کرد.

ذبیحی درادامه افزود دانش آموزان می توانند میان این دو دستگاه نظم وانسجام و همگرایی به وجود آورده و در مراحل مختلف زندگیشان به کار ببرند.

در ادامه این همایش فرماندار شهرستان شهریار  ضمن تبریک دهه ی فجر به اهمیت و قداست انقلاب اسلامی پرداخت.

ناجی بیان کرد :انقلاب ما در بستری معنوی و باتکیه بر ارزش های دینی به وقوع پیوست پس ما نیز برای اینکه یکی از بهترین سرزمین های دنیا را در آینده ی نزدیک داشته باشیم باید به مسائل دینی و فرهنگی توجه کنیم تا در شکوفایی و تعالی کشور موثر باشیم.

در پایان این همایش حبیبی کارشناس آموزش و تألیف کتاب های سازمان دانش آموزی اظهارداشت : تشکیلات دانش آموزی یعنی همکاری وهمفکری که این دو عنصر سبب پیروزی  ملت  ایران  در انقلاب اسلامی شد در واقع هیجان و همکاری آنها پیشرو و ادامه دهنده ی راهشان بود.

شایان ذکراست: که دانش آموزان فرزانه با اجرای برنامه های متعددی نظیر سرود ها,گره زنی تشکیلاتی,چوب بندی تشکیلاتی,مخابره ی تشکیلاتی و در آخربا همنوازی به همایش انقلاب پایان بخشیدند.

 

 

خروج از نسخه موبایل