نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نگاه دولت باید معطوف به افزایش اشتغال خانگی باشد

نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس با اشاره به نقش اشتغال خانگی در بهبود اقتصاد خانواده گفت: دولت نقش مؤثری در حمایت از تولیدات روستایی و صنایع ‌دستی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر به نقل از تسنیم، محمد محمودی شاه‌شین در گفت‌وگو با خبرنگار، امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرقدسی که در سالن بانوان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: تأثیراتی که در ماه‌های اخیر در حوزه‌های مختلف اقتصادی رخ داده است، خوب و قابل قبول بوده و امروز بسیار خرسندیم که میزان فروش نفت  بسیار کاهش پیدا کرده و به میزان ۲۷۰۰ میلیون بشکه رسیده است و که این مسئله سبب تحرک در پروژه‌های عمرانی می‌شود.

وی با بیان تسریع در انجام پروژه‌های شهرقدس ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که بعد از وقفه‌هایی که در برخی از پروژه‌های شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد وجود داشته، اقدامات مناسبی در حال انجام است و برخی پروژه‌ها از رکود خارج شده و در مسیر پیشرفت و قابلیت بهره‌برداری قرار دارند.

نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد با اشاره به برنامه ششم توسعه افزود: مواردی در برنامه ششم مورد تصویب قرار گرفته که در این مورد امیدواریم بسیاری از مشکلاتی که در برخی حوزه‌ها وجود داشته با توجه به ظرفیت بالایی که این برنامه در زمینه اجرایی دارد؛ نتایج مطلوبی برای عموم مردم به همراه داشته باشد.

محمودی شاه‌شین تصریح کرد: این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی است که البته با تلاش، سرانجام مطلوبی را در پی داشته و بسیاری از کمبودها و مشکلات را مرتفع می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به نمایشگاه بانوان کارآفرین قدسی گفت: امروز اگر بخواهیم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی قدم مؤثری برداریم، به طور حتم نگاه و توجه ویژه به اقتصاد خانواده می‌تواند راهگشا باشد.

نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد با بیان تلاش بانوان برای تأمین هزینه‌های خانواده ادامه داد: امروز برخی بانوان با کمترین هزینه خانه‌های خود را به کارگاه‌های تولیدی تبدیل کرده‌اند که این خود نقش بسیار ارزنده‌ای در افزایش توان اقتصادی خانواده‌ها دارد و امیدواریم که دولت نیز در این راستا حرکت کرده و حمایت خود را از تولیدات روستایی و صنایع دستی افزایش دهد؛ اما نه در قالب شعارهای سیاسی، البته امروز دولت در این مسیر در حال حرکت است که با مردم صادقانه رفتار کند و برای آبادانی کشور بکوشد.

محمودی شاه‌نشین افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها که  گوشه‌ای از دستاورد و دست رنج مردم است، می‌تواند نقطه حرکتی باشد برای  تحقق هر چه بیشتر شعار سال که «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است ؛ این نمایشگاه تحقق «ما می‌توانیم»، می‌باشد و باید این نکته را در تمام امور تحقق بخشیم.

وی در پایان با اشاره به دهه فجر خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با عشق و امیدی که همچون گذشته دارند، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در دو انتخاباتی که در سال آینده داریم، پرشور و پرتلاش ظاهر شوند تا حضورشان مانند همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان باشد

خروج از نسخه موبایل