نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دستگیری 11 سارق با 14فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۱ سارق با ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، “سرهنگ فریدون مکرمی اصل ” در تشریح این خبر ،گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران انتظامی این شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی ۲۴ساعت گذشته اجراء که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

وی افزود: در این طرح، ماموران انتظامی موفق به کشف ۱۰ دستگاه خودرو سرقتی ، دستگیری ۱۱ نفر  سارق حرفه ای با کشف ۱۴ فقره انواع سرقت ، دستگیری ۹ نفر مظنون به سرقت، دستگیری ۱۴ نفر معتاد پرخطر، دستگیری ۴ نفر حامل مواد مخدر با مقداری مواد مخدر، توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودرو متخلف و ۷ دستگاه خودرو متخلف و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی میراث فرهنگی باستانی (دو مورد مجسمه گاو، یک مورد مجسمه آدمک، دشنه، سیم طلا، گنج یاب و یک مورد کتاب قدیمی با جلد چرم) ازجمله عملکرد این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با بیان اینکه توجه به توصیه های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

خروج از نسخه موبایل