نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران 1395/11/17

توقیف محموله ۲۰ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق توسط پلیس شهرستان رباط کریم

سردار “خانچرلی” در گفت و گو با خبرنگار، گفت: در اجرای طرح ایست و بازرسی، ماموران یگان امداد استان در محور عوارضی “تهران – ساوه” به یک دستگاه خودرو سنگین مشکوک و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران یگان امداد پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی آن، ۹۳۴ کارتن لوازم برقی خانگی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو سنگین توقیف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار “خانچرلی” در پایان گفت: نیروی انتظامی طبق قانون با جدیت با قاچاقچیان و متخلفان برخورد خواهد کرد.



کشف کالاهای قاچاق ۲ میلیاردی توسط پلیس شهرستان اسلامشهر

سرهنگ “ابراهیم حسن آبادی”با اعلام این خبر گفت: برابر اطلاعات واصله از دپوی کالای قاچاق در یکی از شهرک های شهرستان اسلامشهر موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی با انجام  یکسری اقدامات پلیسی محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند.

“حسن آبادی” ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و سه دستگاه وانت بار که قصد جابجایی کالا را داشتند توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از توقیف خودروها و در بازرسی از قسمت بار آنها، ۳۰۰ هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق، ۳۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه، دو هزار و ۵۰۰ ثوب انواع البسه قاچاق، ۳۸ هزار جفت دستکش خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان گفت:در این راستا ۴ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه محموله قاچاق به مقام قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.



دستگیری ۴۱ سارق و کشف ۳۴ دستگاه وسائل نقلیه سرقتی توسط پلیس شهرستان ملارد 

سرهنگ “برزو همتی” در گفت و گو با خبرنگار، با بیان این خبر گفت: ماموران این فرماندهی با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، در یک هفته گذشته موفق به دستگیری  ۴۱ سارق و کشف ۳۴ دستگاه وسائل نقلیه  سرقتی شدند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: با طرح ریزی های عملیاتی و شناسایی ساعات و مکانهای وقوع سرقت، گشت های هدفمند و ایست و بازرسی های مقطعی و ارائه آموزشهای همگانی به شهروندان، پلیس موفق به دستگیری ۴۱  سارق  و کشف ۳۴ خودرو سرقتی شد که این امر، افزایش احساس امنیت در بین شهروندان را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰و ۱۹۷، در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.



کشف ۶۰ هزار عدد لاستیک قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد در غرب استان تهران

-فرمانده انتظامی غرب  استان تهران از شناسائی انبار لاستیک های خارجی قاچاق و کشف کالا به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان ” ملارد” خبر داد.

سردار “محسن خانچرلی ” با اعلام این خبر گفت: در جریان اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، اخبار و اطلاعاتی از وجود انبار لاستیک قاچاق در انباری در شهرک صنعتی صفادشت منطقه ملارد بدست آمد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسائی انباری و با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از انباری بزرگ در منطقه صفادشت ملارد، تعداد ۶۰ هزار عدد لاستیک خارجی قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار خانچرلی تصریح کرد: در این عملیات پلیس، دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران در پایان خاطر نشان کرد : قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .



 

 

خروج از نسخه موبایل