نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خواست اصلی مردم در انقلاب، تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود

دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در کنگره خانه کارگر شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با تاکید بر توجه به اهداف انقلاب اسلامی گفت: خواست اصلی مردم در انقلاب، تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ کنگره خانه کارگر شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با سخنرانی دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار و حضور مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد و اعضای خانه کارگر در شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این کنگره دکتر ناجی با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان انقلاب اسلامی به خصوص حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) گفت: فقدان این عزیزان ضایعه ای بزرگ برای انقلاب و کشور است.
فرماندار شهرستان شهریار با ذکر این نکته که مردم ما در انقلاب اسلامی به دنبال اصولی بودند که برخی از کشورها هنوز نتوانسته اند مقدمات آن را نیز فراهم کنند؛ اظهار داشت: شعار استقلال و رهایی از وابستگی به دنیای شرق و غرب، آزادی و در راس آن آزادی بیان، آزادی عقیده و اظهار نظر، دوری از خفقان و تاکید بر جمهوریت و اسلامیت نظام، مباحثی بود که مردم در انقلاب اسلامی بدنبال ان بودند و اگرچه هنوز فاصله داریم با آنچه حتی قانون اساسی تعیین کرده اما مسیر خوبی را طی کردیم و فعالیت احزاب و تشکیل کنگره هایی اینچنینی از دستاوردهای انقلاب است.
دکتر ناجی با تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید در توجه به شعارهای اساسی انقلاب اسلامی گفت: ما مسیر استقلال را در جایی می بینیم که بتوانیم به خودمان متکی باشیم و امروز در این دولت بعد از ۶۰ سال توانستیم تراز تجاری کشور را مثبت کنیم و اگر در تولید گندم برای دومین بار به خودکفایی می رسیم یعنی به استقلال کشور توجه شده است. در هر دوره ای اگر فشارهای اقتصادی وارد می شود اقشار کم درآمد و آسیب پذیر بیشترین فشارها را متحمل می شوند.
فرماندار شهرستان شهریار در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان شهریار در دولت تدبیر و امید افزود: در سطح شهرستان امیدواریم بتوانیم هم در حوزه اقتصاد و هم در حوزه تولید که وزن اصلی کار بر دوش کارگران است وضعیت بهتری داشته باشیم








خروج از نسخه موبایل