نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ورود 130دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قدس

مراسم رونمایی از ۱۳۰دستگاه تاکسی جدیدالورود به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قدس در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور ورمرزیار سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری قدس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری خبرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری قدس ، مراسم رونمایی از ۱۳۰دستگاه تاکسی جدید الورود به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قدس همزمان با ۱۲بهمن سالگرد ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ،این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی امام جمعه شهرستان،معاون فنی عمرانی فرمانداری،شهردار قدس و معاونین،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صبح امروز از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار و رانندگان تاکسی ها با نصب پوسترهای مناسبتی ایام دهه مبارک فجر و گل بر روی خودروها با تشکیل صفوف منظم در خیابانهای شهر رژه رفتند.

گفتنی است با ورود ۱۳۰ دستگاه تاکسی جدید به عرصه حمل و نقل، بخشی از ناوگان فرسوده تاکسی رانی شهر قدس نوسازی شد که این امر نقش مهمی در سازماندهی ترافیک،کاهش آلایندگی های هوا و خدمات بهینه به شهروندان خواهد داشت.



خروج از نسخه موبایل