نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انقلاب اسلامی ایران، نویدبخش آزادی محرومان و مستضعفان جهان شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران، نویدبخش آزادی محرومان و مستضعفان جهان شسردار”محسن خانچرلی” در گفت و گو با خبرنگار با تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و ۲۲ بهمن گفت:در چنین روزهایی بود که نظام دو هزار و ۵۰۰ ساله ستمشاهی و حکومت منحوس پهلوی ضمن سرنگونی به اعماق تاریخ پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود:در این روزها به دست توانای معمار کبیر انقلاب اسلامی، دستبند اسارتی کهن از دست و پای ملت ایران گشوده شد و این گشایش مبارک و فرخنده، نویدبخش آزادی همه محرومان و مستضعفان جهان شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران بیان داشت:این ملت دلیر ایران اسلامی بود که توانست مشت محکمی به دهان ابرقدرتهای شرق و غرب زده و تندیس شاه و شاهنشاهیان را در هم کوبیده و به تمام ملت های جهان بفهماند که الگو و اسوه ما در زندگی، آزاد مرد تاریخ، حضرت حسین بن علی (ع) است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:بی شک دستاوردهای انقلاب بزرگ ایران اسلامی از قبیل دست یابی صلح آمیز به انرژی هسته ای،توانمند سازی دفاعی ،کسب موفقیت های علمی و…..برهیچ کس پوشیده نبوده و به همین خاطر است که همواره مورد غضب و نفرت استکبار جهانی قرار داشته و دول شرق و غرب برای جلوگیری از این پیشرفت و تحول، دست به انواع و اقسام حیله و نیرنگ های مختلف سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی می زنند که به فضل الهی در همه آنها درمانده و منبعد نیز درمانده تر خواهند شد.
سردار خانچرلی اظهارداشت:انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداء و مجاهدت و ایثار مردم شجاع و غیرتمند کشور عزیزمان توانسته تا به امروز زیر سایه الطاف حضرت حق و پیروی از رهنمودهای مقام عظمی ولایت، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) مسیر سعادت را برای دیگر کشورهای اسلامی در راه رسیدن به آزادی واستقلال هموار نماید.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت کامل،در ۲۲ بهمن به شکرانه نعمت انقلاب اسلامی و همچنین پیروی از رهنمودهای فقیه مجاهد، حضرت امام خمینی (ره) و جانشین شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ضمن تعظیم مقام شامخ شهیدان راه حق، با حضور خود در صحنه های مختلف به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اراده پولادین و خلل ناپذیر خود را به نمایش می گذارد.

رئیس پلیس غرب استان تهران با تبریک این روز خجسته به محضر صاحب امر (عج)،فرمانده معزز کل قوا،حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و امت مسلمان ایران، خاطرنشان کرد: پلیس با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت در کنار مردم، ضمن برقراری نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ، در این مراسم نیز حضور باشکوهی خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل