نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نصب بیش از 80 تابلوی معابر سطح شهرستان قدس در هفته اول بهمن‌ماه

دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرستان قدس از نصب بیش از ۸۰ تابلوی معابر سطح شهر در طول هفته اول بهمن‌ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری قدس، میثم آل‌حبیب در حاشیه جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرستان قدس که با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد با بیان این مطلب گفت: اجرای مصوبات کمیسیون شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر و الصاق تابلوهای معابر شهری به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: طی هفته اول بهمن‌ماه سالجاری در راستای رفع مشکل آدرس‌دهی و ارائه خدمات به شهروندان بیش از ۸۰ تابلوی معابر عمومی در سطح شهر نصب شد.

دبیر شورای نامگذاری معابر شهرستان قدس عنوان کرد: با توجه به تعدد کوچه‌های فاقد تابلو در محدوده خیابان امام سجاد(ع) تا خیابان شهیدان حمیدی بیش از ۵۰ عدد از تابلوهای یادشده با شماره‌گذاری و کدبندی و مراعات ترتیب ریاضی بازسازی و عملیات نصب آن در محل‌های جانمایی شده انجام و به پایان رسید.

آل‌حبیب تصریح کرد: همچنین بیش از ۳۰ تابلوی دیگر در معابر واقع در حومه بلوار شهدا حدفاصل بلوار شهید کلهر و میدان امام حسین(ع) تهیه و نصب شد.

وی با بیان اینکه در گذشته در مواردی اشکالات و اشتباهاتی در نامگذاری و جانمایی تابلوهای معابر شهری رخ داده است، خاطرنشان کرد: این موضوع بعضا موجبات سردرگمی و نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بود که در دوره جدید تشکیل جلسات شورای نامگذاری معابر سعی شده تمام نقایص و ایرادات گذشته برطرف شده و نسبت به نامگذاری و نصب تابلوهای معابر فاقد تابلو در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود.

آل‌حبیب در پایان افزود: عملیات شناسایی معابر فاقد تابلو و اسامی مصوب طی بازدیدهای میدانی مستمر توسط اداره روابط عمومی شهرداری قدس به صورت منظم در حال انجام است لذا از شهروندان محترم درخواست می‌شود در صورتی که معبر محل سکونت آنها فاقد تابلوی شناسایی یا تابلوی مخدوش شده می‌باشد با مراجعه به اداره روابط عمومی شهرداری مرکز یا تماس با شماره ۴۶۸۵۱۲۳۴ مراتب را به این اداره گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی و نصب تابلو اقدامات لازم صورت گیرد

خروج از نسخه موبایل