نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران 9 بهمن ماه 1395

فعال شدن پنج مرکز رسیدگی به اعتراضات تخلفات رانندگی در شهرستان های غرب استان تهران

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از فعال شدن پنج مرکز رسیدگی به اعتراضات تخلفات رانندگی در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ “محمدصادق صادقی” در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده از سوی فرمانده انتظامی غرب استان تهران و به منظور پاسخگوئی به مطالبات مردمی در حوزه پلیس راهور، واحد های رسیدگی به اعتراضات تخلفات رانندگی در شهرستانهای غرب استان تهران به شرح آدرس های ذیل فعال شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: بدین وسیله به اطلاع شهروندان محترم فهیم شهرستان های غرب استان تهران می رساند در صورت تقاضای رسیدگی به تخلفات راهور، با توجه به محل سکونت و پلاک خودرو می توانند به آدرس های ذیل مراجعه کرده و مشکلات خود را پیگیری کنند.

۱٫ رباط کریم -کمربندی روبروی دانشگاه آزاد اسلامی- پلیس راهنمایی و رانندگی

۲٫ اسلامشهر- شهرک واوان- پلیس راهنمایی و رانندگی
۳٫ ملارد- بلوار رسول اکرم”ص”- روبروی بانک تجارت- پلیس راهنمایی و رانندگی

۴٫ شهریار بلوار امیر کبیر بعد از دانشگاه آزاد اسلامی- واحد رسیدگی پلیس راهور غرب استان تهران

۵٫ قدس بعد از دانشگاه آزاد اسلامی- روبروی بهشت رضوان-پلیس راهنمایی و رانندگی



کشف محموله قاچاق۳۹۰ میلیونی در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از کشف ۳۵۶ عدد ماشین اصلاح خارجی قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرشهر،سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی” گفت :ماموران یگان امداد حین گشت زنی در محور اتوبان تهران-ساوه به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی های پلیس از خودرو به رانندگی شخصی به نام” م-ر” مشخص شد خودرو حامل ۳۶۵عدد ماشین اصلاح خارجی می باشد.

سرهنگ پاشاکی با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا ،گفت: کارشناسان، ارزش کالای قاچاق کشف شده را،۳۹۰میلیون ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با تاکید بر اینکه عزم پلیس رباط کریم در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان جدی است،خاطرنشان کرد: ورود و عرضه کالای قاچاق در بازار به تولید داخلی لطمات جبران ناپذیر وارد می کند و تبعات زیادی را از جمله بیکاری که ریشه همه معضلات است به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش پلیس را برای برقراری امنیت و مبارزه با قاچاق کالا به کار می گیریم،از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده ورود هر گونه کالای قاچاق در شهرستان رباط کریم ، موارد مشکوک را با پلیس در میان بگذارند.



رفتار شایسته ماموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می دهد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس گفت: رفتار شایسته ماموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر،سردار “محسن خانچرلی” در جمع مسئولان و فرماندهان انتظامی با اشاره به اینکه رفتار شایسته ماموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می دهد گفت:امنیت یک رکن است که ستون و پایه های آن نیروی انتظامی است و استحکام این پایه ها همان نیروی انسانی است و هریک از نیروها اگر وظیفه خود را به درستی انجام دهند بر مقاومت این ستون تاثیر گذار خواهد بود.
وی افزود:رفتار شایسته ماموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می دهد و اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان،تحقق پیدا می کند.

این مقام ارشد انتظامی، ارتقاء کیفی منزلت اجتماعی پلیس را در سایه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوی ماموران انتظامی باعث کسب عزت می شود و در سایه همین خدمت صادقانه است که خداوند به انسان عزت می دهد و کسب این عزت از توفیقات الهی است.

خانچرلی تصریح کرد: برنامه ریزی منظم و هدفمند، مهمترین ابزار بهبود خدمت رسانی به شهروندان است.

سردار خانچرلی،خدمت توام با صلابت و احترام و اجرای صحیح قانون را از وظایف نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی، تامین امنیت و آسایش فردی و اجتماعی مردم می باشد و سازمان نیز خروجی کار خود را رضایت و خشنودی و آرامش مردم می داند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه سخنان خود افزود:ثمره ارزشمند این امر،کسب اعتماد و جلب رضایت مردم و بالاخره دست‌یابی به احساس امنیت روانی ‌در سطح جامعه است که در سایه شناخت مناسب مقوله مشارکت دهی مردم متجلی می‌شود.

سردار خانچرلی رویکرد جامعه محوری پلیس را نوعی استراتژی در نیروی انتظامی برشمرد و بیان داشت:از آن جا که مقوله نظم و امنیت،بیش از هر مقوله اجتماعی دیگر،مقوله‌ای عمومی و مردمی است،نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که مسئولیت سنگینی در حوزه برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بر عهده دارد،بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند توجه به رویکرد جامعه محوری است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:در تعامل با جامعه،دیدگاه آحاد مختلف مردم سنجیده می‌شود و می‌توان از این نتایج،در برنامه‌ریزی و ارائه خدمات انتظامی بهتر به مردم استفاده کرد و با جلب اعتماد عمومی و همکاری و مشارکت عموم مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی موفق‌تر عمل کرد.

فرمانده انتظامی استان ویژه غرب استان تهران،خاستگاه اصلی فرماندهی انتظامی استان را خدمتگزاری برشمرد و بیان داشت:ناجا به عنوان سازمانی که از بطن مردم و برای مردم برخاسته،تعامل با ارکان مختلف جامعه را به منظور امکان خدمتگزاری مطلوب،خاستگاه اصلی خود می‌داند و پلیس استان نیز در طرح‌های خود،تحقق آن را مهمترین راهبرد خود می‌داند.



پلمب کارگاه تولید آلوچه غیربهداشتی در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از پلمپ کارگاه تولید آلوچه غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی” در گفت و گو با خبرنگار، گفت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در یک کارگاه اقدام به تولید آلوچه های غیربهداشتی می کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام بررسی های جامع و تحقیقات میدانی صحت اطلاعات دریافتی محرز شد، افزود: با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی کارکنان شبکه بهداشت شهرستان رباط کریم، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به محل این کارگاه اعزام و تولید کننده آلوچه های غیر بهداشتی را دستگیر کردند.

سرهنگ پاشاکی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه ۱۱ کارتن، حاوی ۴۰ بسته ۱۰ تایی فراورده آلوچه، ۵ بسته برچسب ۸۰۰ تایی به نام های تجاری و شماره پروانه ساخت جعلی، ۱۱ گونی آلو خشک و غیرقابل مصرف،سه کیسه نمک ۳۵کیلویی و سه تشت پلاستیکی محصول فرآورده شده فله ای ۴۰ کیلویی کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و کارگاه به دستور مقام قضائی پلمپ شد.



در سه عملیات ویژه/ توقیف محموله ۶۰۰ میلیونی قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده یگان امداد غرب استان تهران از توقیف محموله های ۶۰۰ میلیونی قاچاق در سه عملیات جداگانه در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرگرد “شاهین ناصح” در گفت و گو با خبرنگار، گفت: در سه عملیات شبانه که توسط یگان امداد استان در غرب استان تهران انجام شد، ماموران سه دستگاه خودرو را در محوره عوارضی “تهران – ساوه” به جهت بررسی، متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران یگان امداد پس از متوقف کردن خودروها و در بازرسی از آنان موفق به کشف ۲۰۵ کارتن چسب قطره ای، ۱۶۴ کارتن ابزارآلات و ۲۲۰ کارتن تخم مرغ قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال شدند.

فرمانده یگان امداد غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف شد، گفت: متهمان در بازجوئی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرگرد “ناصح” در پایان گفت: نیروی انتظامی طبق قانون با جدیت با قاچاقچیان و متخلفان برخورد خواهد کرد.



برگزاری اولین نشست کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر در شهرستان قدس

اولین نشست کمیته هماهنگی مقابله با عرضه موادمخدر با حضور مسئولان شهری و انتظامی در ستاد انتظامی شهرستان قدس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، در این نشست که با حضور دادستان، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره بهداشت، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهری و انتظامی به میزبانی فرماندهی انتظامی شهرستان قدس برگزار شد، موضوعات اساسی مقابله با عرضه موادمخدر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه هر یک از اعضا با تشریح اقدامات انجام شده در موضوع مقابله با عرضه مواد مخدر و نیز جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان، موانع و مشکلات پیش روی خود را نیز مطرح نمودند.

در ادامه قاضی “کاویانی” دادستان شهرستان قدس از اعلام آمادگی دستگاه قضائی برای صدور مجوز اجرای طرح های مقابله با عرضه موادمخدر به نیروی انتظامی خبر داد و تاکید کرد در بحث مقابله با عرضه موادمخدر از تمامی مسئولان که در برابر قانون وظیفه برای آنان مشخص شده درخواست دارم بدون هیچگونه اغماضی به وظائف قانونی خود عمل کنند و در این راه قطعا از حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی برخوردار خواهند بود .

در پایان فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی در آموزش همگانی و آشنا نمودن شهروندان به مضرات و خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه با حضور نهادهای ذیربط و نیز استفاده از ابزار های رسانه ای و تبلیغاتی ادارات دولتی می تواند در اجرای مصوبات این جلسه موثر واقع شود و تنها با اقدام پلیسی نمی توان با این بلای خانمان سوز مقابله کرد .



کشف محموله ۱۴۰ میلیونی لباس بچه گانه خارجی قاچاق در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از کشف محموله ۱۴۰میلیون ریالی لباس بچه گانه خارجی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی” در گفت و گو با خبرنگار گفت: ماموران آگاهی در حین اجرای طرح ایست و بازرسی در محور اتوبان ت”هران – ساوه” به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن، موفق به کشف تعداد ۱۴۰۴ ثوب پوشاک بچه گانه خارجی قاچاق شدند که در این خصوص یک نفر متهم را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت که محموله قاچاق را در یکی از شهرهای غربی کشور بارگیری و قصد انتقال آن به تهران بزرگ را داشته که با هوشیاری ماموران موفق نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۱۴۰ میلیون ریال برآورد شده که متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.



 

خروج از نسخه موبایل