نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

درآمد اختصاصی اجرای قانون شورای آموزش و پرورش 14 درصد رشد داشته است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از رشد ۱۰۰ درصدی تحقق بند ۳ ماده ۱۳ شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۱۳۹۴ خبر داد، گفت: درآمد اختصاصی اجرای قانون شورای آموزش و پرورش ۱۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، به نقل از شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند،ضمن تشریح اهداف شوراهای آموزش و پرورش و با استناد به ماده یک قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اظهارکرد: شورای آموزش و پرورش استان تهران با برگزاری ۱۱ جلسه ۹۰ درصد از جلسات را برگزار کرده است و شوراهای آموزش و پرورش مناطق شهرستان های استان تهران با برگزاری ۲۰۰ جلسه، ۸۰ درصد از حجم چشم انداز جلسات شورای آموزش و پرورش را در سال ۱۳۹۴ محقق کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: ۹۵ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۱۳۹۴ اجرا شده است.

وی با تأکید بر تحقق ۲۵ درصد از اعتبارات هر شهرستان به فصل آموزش و پرورش ادامه داد: بخش عمده مشکلات فضاهای آموزشی شهرهای جدید مسکن مهر به ویژه پرند در چارچوب ماده ۱۸ قانون رفع شده است.

فولادوند، ضمن تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش استان، مناطق و شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: در مجموع ۶۳۴ کارگروه های تخصصی شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان ۲ هزار و ۳۳۲ مصوبه به امضا رسیده است که رشد ۱۴ درصدی درآمدهای اختصاصی اجرای قانون شوراهای آموزش و پرورش را در سال ۱۳۹۴ رقم زده است

 

خروج از نسخه موبایل