نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خرید تجهیزات و افزایش نیروی انسانی آتش نشانی در اولویت بودجه سال ۹۶

شورای اسلامی شهرقدس: خرید تجهیزات و افزایش نیروی انسانی سازمان آتش نشانی در بودجه سال ۱۳۹۶ به صورت ویژه دیده می شود.

به گزارش  خبرگزاری خبرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری قدس، با عنایت به درگذشت جمعی از آتش نشانان قهرمان و مردم عزیز کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکو و اهمیت به مقاوم سازی ساختمان های فرسوده و همچنین توجه به اخطارهای آتش نشانی و تجهیز امکانات  سازمان آتش نشانی موجب پیشگیری از وقوع حوادث تلخی همچون سانحه ساختمان پلاسکو می شود.

در همین راستا شورای شهر و شهرداری قدس برای تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی این شهر بودجه این سازمان در سال آینده را ویژه تر خواهد دید.

با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز در حوادث در سازمان آتش نشانی شهرقدس و با توجه به اینکه در فصل بودجه نویسی قرار داریم ان شا الله جذب نیروی جدید عملیاتی جهت تکمیل کادر انسانی، خریداری تجهیزات مدرن آتش نشانی و ارتقای شغلی آتش نشانان و بهره مندی آنان از مزایای مشاغل سخت و زیان آور در بودجه سال آینده دیده می شود.

طبق استانداردهای کشوری به ازای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت باید یک ایستگاه آتش نشانی فعال باشد، در حالی که در قدس فقط دو ایستگاه فعال و یک ایستگاه فرعی وجود دارد و پرسنل شریف و زحمتکش آتش نشانی با وجود کمبودهای زیاد، نهایت تلاش را دارند که بهترین خدمات را برای مردم ارائه دهند.

کمبود ایستگاه به معنی فشار کاری مضاعف و چند برابری بر پرسنل حاضر است و همانطور که تا کنون شاهد بودیم این سازمان در موارد مختلف به خوبی از عهده عملیات های مختلف برآمده است.

خروج از نسخه موبایل