نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

یقین لو: طرح روکش آسفالت جاده چیتگر ملارد اجرا می شود

امیر یقین لو سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد از اجرایی شدن طرح روکش آسفالت محور جاده چیتگر از حد فاصل چهاراه قپچاق تا میدان شهدای شهر ملارد با آسفالت مقاوم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، امیر یقین لو سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد اظهار داشت: جاده چیتگر حدفاصل میدان ملارد به سمت صفادشت به طول حدود ۱۵۰۰ متر موسوم به خیابان درختی یکی از نقاط پر تصادف شهرستان ملارد می‌باشد که به دلیل عدم رعایت اصول جاده ای مشکلات ترافیکی و همچنین تصادفات منجر به جرح و فوت را در پی داشته است. وی افزود: وجود درختان در میان جاده و رعایت نشدن مسائل ایمنی و فنی، آسفالت نامناسب، نبود علائم هشدار دهنده، کم عرض بودن جاده دست به دست هم داده تا این محور پر رفت و آمد به جاده ای حادثه خیز و خطرناک تبدیل شود. معاون فنی و عمرانی فرمانداری از پیگیری های مداوم این فرمانداری یا مسئولین استانی در خصوص تعیین تکلیف متولی این جاده خبر داد و اظهارداشت: معاون استاندار در پاسخ به مکاتبات فرمانداری، شهرداری ملارد را مسئول نگهداری این جاده دانست. یقین لو اطهارداشت: پس از ابلاغ نامه معاونت استانداری تهران ، شهرداری مکلف به نگهداری از جاده چیتگر شد که به زودی طرح روکش آسفالت به طول ۱۵۰۰ متر از حدفاصل چهارراه قپچاق تا میدان شهدای ملارد انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای این طرح ۱۸۰۰ تن آسفالت توسط این فرمانداری با مشارکت بخشداری مرکزی تهیه گردیده که شهرداری ملارد  عملیات روکش را تا قبل از ایام الله دهه مبارک فجر انجام خواهد داد.

خروج از نسخه موبایل