نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشنواره تغذیه سالم با روشی خلاقانه در دبستان جوادالائمه(ع) شهرستان قدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قدس ، جشنواره تغذیه سالم با حضور محمدقاسمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ، احسان اله کالجی ، معاون پژوهش و برنامه ریزی ، منیره رضایی ، معاون آموزش ابتدایی و تعدادی از کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان قدس ، در دبستان جواد الائمه(ع) شهرستان قدس برگزار شد.
مدیر این دبستان دخترانه ، در توضیح مراحل برگزاری جشنواره گفت: در این دبستان که در مجموع دارای ۱۶ کلاس می باشد ، هر کلاس یک موضوع مرتبط با مواد غذایی را انتخاب و دانش آموزان هر کلاس در رابطه با موضوع انتخابی ، اقدام به جمع آوری اطلاعات نموده و مشاهدات و اطلاعات خود را به صورت مقاله ، نقاشی و هنرهای دستی و تجسمی به کلاس ارائه نموده و غذا یا ماده خوراکی سالم مرتبط با موضوع را همراه خود به کلاس می آوردند.
سیده رقیه حسینی افزود: روند طرح در ادامه به این گونه است که از هر کلاس ۳ اثر منتخب شده و در طول طرح با رعایت جدول زمان بندی ، آثار منتخب هر کلاس ، برای تمامی دانش آموزان دبستان ارائه خواهد شد.
وی افزود : در پایان طرح نیز با یک سنجش آماری میزان تأثیر این طرح بر روند تغذیه ای دانش آموزان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است این طرح به همت مدیر،کادر اداری ، معلمان ، دانش آموزان و اولیای آنان در دبستان جواد الائمه(ع) شهرستان قدس با روشی خلاقانه و جدید اجرا شده و از تکرار طرح های جشنواره تغذیه ای مرسوم پرهیز شده است.

شایان ذکر است در تمامی کلاس ها و گروه های مختلف ، نمادی از توجه و احترام به شهدای آتش نشان دیده می شد و دانش آموزان از ربان های مشکی بر روی مقنعه های خود استفاده کرده بودند.

خروج از نسخه موبایل