نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران 5 بهمن ماه 1395

توقیف یکدستگاه آمبولانس با بیش از ۷۹ میلیون ریال خلافی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه آمبولانس با بیش از ۷۹ میلیون ریال خلافی در اتوبان “تهران– قم” خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ “حامد محمودی” در گفت و گو با خبرنگار گفت: ماموران پلیس راه ” تهران – قم “حین کنترل تردد عبور و مرور خودرو ها، یک دستگاه آمبولانس را به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی و شیشه دودی متوقف کردند.

سرهنگ “محمودی” افزود: مأموران با استعلام از سامانه اجرائیات دریافتند خودرو دارای بیش از ۷۹ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

این مقام انتظامی با اشاره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، گفت: در صورتی که مبلغ جریمه خودرو به ۱۰ میلیون ریال برسد، پلیس مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ‌خودرو متخلف توقیف و تا پرداخت کامل بدهی های معوقه روانه پارکینگ شد،گفت: پلیس بدون هیچ مسامحه ای با متخلفان و مخلان نظم و امنیت جامعه از هر قشر و طبقه ای باشند طبق قوانین به شدت برخورد خواهد کرد.



کشف ۳۳۰ کارتن لامپ کم مصرف قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده یگان امداد غرب استان تهران از کشف ۳۳۰ کارتن لامپ کم مصرف قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در عوارضی ” تهران – ساوه ” خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرگرد “شاهین ناصح” در گفت و گو با خبرنگار، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد استان حین گشت زنی در عوارضی”تهران-ساوه ” به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی۳۳۰ کارتن لامپ کم مصرف قاچاق را کشف کردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.



انهدام باند کلاهبرداران تلفنی در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران ، از شناسایی و انهدام باند کلاهبرداران تلفنی توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ ” شاهپور فلاحی ” در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت ۴۸۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش،بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان قدس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس فتا با تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شیوه های پلیسی سه نفر از عاملان اصلی کلاهبرداری را در استان البرز شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان در شهر “کرج” شده و هر سه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ فلاحی تصریح کرد:با شناسائی عضو چهارم این باند مشخص شد متهم از داخل زندان با برقراری تماس با مالباختگان به بهانه برنده شدن در جشنواره های مختلف از ۱۸ شهروند در شهرستان قدس کلاهبرداری تلفنی کرده که توسط پلیس فتای شهرستان قدس مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان قدس بیان داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان در کرج تعدادی گوشی تلفن همراه، سیم کارت ، کارت ملی و شناسنامه با هویت های مختلف، انواع کارت بانکی و کارت هدیه، تعدادی چک بانکی جعلی ، اسناد و مدارک مالکیتی خودرو و املاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خطاب به شهروندان گفت: افراد سودجو بعضا با طرح موضوعات اغوا کننده و با بهره گیری از بی توجهی برخی از شهروندان ، اقدام به کلاهبرداری تلفنی و اینترنتی می کنند که ضروری است شهروندان فهیم ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیسی هرگونه موارد و موضوعات مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.



پوشاک میلیاردی قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده یگان امداد استان از توقیف یک دستگاه کامیون در عوارضی ” تهران – ساوه ” و کشف انواع پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرگرد “شاهین ناصح” در گفت و گو با خبرنگار، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد استان حین گشت زنی در عوارضی”تهران-ساوه “به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۲۴۰ کارتن پوشاک قاچاق را کشف کردند،افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرگرد ناصح در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی طبق قانون با جدیت با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست:تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



خروج از نسخه موبایل