نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه تنظیم بازار با محوریت نظارت بر نمایشگاههای عرضه کالا در شهرستان قدس

جلسه تنظیم بازار با محوریت نظارت بر نمایشگاه عرضه کالا به ریاست حسینعلی مقدم معاون اداری و مالی برنامه ریزی فرماندار قدس و با حضور بخشدار مرکزی قدس ،روسای ادارات جهادکشاورزی،اصناف،نیروی انتظامی و نمایندگان ادارات صنعت ،معدن و تجارت ،بهداشت،شرکت نفت و اداره دامپزشکی در روز یکشنبه ۹۵/۱۱/۰۳در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس،جلسه تنظیم بازار با محوریت نظارت بر نمایشگاه های عرضه کالا به ریاست حسینعلی مقدم معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرماندار قدس و با حضور بخشدار مرکزی قدس ،روسای ادارات جهادکشاورزی،اصناف،نیروی انتظامی و نمایندگان ادارات صنعت ،معدن و تجارت ،بهداشت،شرکت نفت و اداره دامپزشکی در روز یکشنبه ۹۵/۱۱/۰۳ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه حسینعلی مقدم معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرمانداری ضمن عرض تسلیت شهادت آتش نشانهای حادثه ساختمان پلاسکو و همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با توجه به نزدیکی ایام پایان سال و خرید شب عید مردم ستاد تنظیم بازار باید به صورت ویژه عمل کنند.
مقدم افزود:انبارهای اداره جهاد باید برای تزریق به موقع کالاهای اساسی (گوشت ،برنج،روغن و میوه)تکمیل ظرفیت شود و اداره بهداشت همچون سالهای گذشته با اعزام اکیپ های نظارتی به بازرسی و نمونه برداری بپردازد.
وی افزود:برپایی نمایشگاه در شهرستان فرصت خوبی برای خریداران و همچنین فروشندگان است که ان شاا… با پیگیری های لازم و هماهنگی شهرداری و اصناف محقق خواهد شد.




خروج از نسخه موبایل