نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری برنامه های فرهنگی دهه فجر شهرستان قدس با محوریت مساجد

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان قدس صبح روز شنبه۹۵/۱۱/۰۲ چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس که دفتر امام جمعه شهرستان قدس که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد حضور به هم رساندند.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی شهرستان قدس ، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان قدس صبح روز شنبه ۹۵/۱۱/۰۲چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس که دفتر امام جمعه شهرستان قدس که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد حضور به هم رساندند.
در این جلسه اینانلو معاون سیاسی فرماندار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آتش نشانهای عزیز حادثه ساختمان پلاسکو تهران،به اهمیت مراسم بهمن اشاره کرد و گفت انتظار می رود کمیته های مختلف وظایف محوله را به خوبی انجام دهند و مشکلی در روند اجراء پیش نیاید.
اینانلو با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر توصیه کرد به طوری برنامه ریزی شود که جشنها در روزهای اول دهه فجر و قبل از ورود به ایام فاطمیه انجام شود و روزهای پایانی از سرودهای ملی مذهبی و سخنرانی هاو… بهره ببرند.
در ادامه جلسه روسای ادارات ارشاد،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس،سازمان تبلیغات ،شورای هماهنگی دفتر امام جمعه ،کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان و بهزیستی شهرستان قدس برنهمه دهه فجر سال جاری را به شرح ذیل اعلام نمودند.
۲۴برنامه برای کودکان و نوجوانان – جشن میلاد حضرت زینب- سه جشنواره موسیقی – جشنواره غذا –جشنواره لباس محلی- مسابقات قرآن-محفل انس با قرآن – حفظ و مفاهیم قرآن کریم – فوتسال – طناب کشی- تنیس – مراسم یاد و خاطره شهدا و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه و در نهایت مراسم ۲۲ بهمن شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل