نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولین جلسه هماهنگی برنامه های شهرداری قدس در ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، روابط عمومی فرمانداری قدس به نقل از شهرداری قدس، اولین جلسه هماهنگی و اجرای برنامه های پیش بینی شده شهرداری قدس در ایام الله دهه مبارک فجر سالجاری متناسب و همسو با برنامه های اجرایی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی عصر امروز در محل معاونت خدمات شهری شهرداری قدس برگزار شد.

رحیم اسدی ضمن تشریح  برنامه های متنوع و مفید پیش بینی شده در مجموعه شهرداری قدس خواستار آمادگی کامل معاونت ها و سازمان های تابعه شهرداری  و مشارکت همه جانبه در برگزاری  و اجرای هرچه  باشکوه تر برنامه های  گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان قدس شد.

معاون خدمات شهری  شهرداری قدس گفت : ما باید قدردان زحمات و جانفشانی جوانان ، مردان و زنان غیوری باشیم که با همت بلند خود این انقلاب بزرگ و حادثه تاریخی که به فرموده حضرت  امام خمینی (ره) انفجار نور بود را  برای ایران اسلامی و جهان اسلام آفریدند.

وی افزود: دهه فجر انقلاب  از درخشان ترین ایام تاریخ ایران اسلامی و حادثه عظیمی است که در منطقه و جهان سرمنشأ خیر و برکت شده است و امروزه در سراسر جهان اسلام  با الگو قراردان آرمان های انقلاب اسلامی  و حرکت تاریخی مردم ایران پایه و اساس مقاومت و ایستادگی  در مقابل ظلم و استکبار پایه ریزی شده  است.

رحیم اسدی با بیان اینکه وظیفه ما خدمتگزاران مردم در دستگاه های مختلف  برگزاری مراسمات و جشن های باشکو ه و ایجاد شور و نشاط در بین احاد مردم و  یاد آوری خاطرات دوران مبارزه و قهرمانی مردم این سرزمین است، به شرح وظایف هرکدام از سازمان ها  و ادارات تابعه شهرداری اشاره و بر اجرای هرچه باشکوه تراین برنامه تاکید کرد.


خروج از نسخه موبایل