نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همدلی و همکاری بین مسئولان نوید دهنده امنیت برای جامعه است.

دادستان شهرستان قدس در تعامل قضائی گفت: همدلی و همکاری بین مسئولان نوید دهنده امنیت برای جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر،دادستان”کاویانی”در این جلسه که فرمانده انتظامی شهرستان،روسای پلیس های تخصصی، کلانتری های تابعه و مسئولان قضایی شهرستان حضور داشتند با بیان اهمیت همکاری و مشارکت در تولید امنیت گفت:امنیت مقوله بسیار گسترده و دست یافتن به آن مستلزم مشارکت و همکاری همگانی همه ی دستگاه هاست.

“کاویانی”تصریح کرد:اقدامات اخیر مجموعه فرماندهی انتظامی در برخورد همه جانبه با مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و قابل تقدیر است و امیدواریم کارکنان در انجام مأموریت های خود از مدار قانون و شرع خارج نشده تا حقوق شهروندی کاملا رعایت گردد تا جامعه به امنیت روانی دست یابد.

دادستان شهرستان قدس ادامه داد:مأموران انتظامی باید در برخورد با متخلفان ضمن رعایت حقوق شهروندی ، تلاش نمایند تا حق مظلوم از ظالم ستانده و جامعه را برای قانون گریزان نا امن و برای شهروندان به مأمنی امن تبدیل نمایند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تشریح اقدامات انجام شده و برنامه های آتی برای ارتقاء امنیت در جامعه ،خاطر نشان کرد:خوشبختانه پروسه ایجاد امنیت در جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت بسیار خوب اما با توجه به مشکلات موجود و دامن زدن عده ای به حواشی،امنیت روانی حاکم بر جامعه قابل قبول نیست .

سرهنگ”شاهپور فلاحی”افزود:جامعه علاوه بر داشتن امنیت اجتماعی نیازمند امنیت روانی،امنیت فرهنگی،امنیت اقتصادی و… می باشند و این مهم از عهده یک دستگاه و یک سازمان خارج بوده و همه دستگا ها باید با عزمی راسخ و اراده ای پولادین در راه تامین و حفظ امنیت جامعه گام بردارند.

سرهنگ”فلاحی”تصریح کرد:دستگاه قضائی به عنوان شاهراه حیاتی جامعه باید در ارائه احکام قضائی به کارکنان انتظامی اقدامات ویژه ای اتخاذ نماید تا این فرماندهی به اجرای طرح های پاکسازی خود سرعت بیشتری ببخشد و برخورد قاطعانه تری با مفسدان جامعه داشته باشد.

این مقام انتظامی در پایان گفت:فرماندهی شهرستان قدس از ابتدای دی ماه تا کنون بیش از ده طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته که این اقدامات بدون هماهنگی دستگاه قضایی نمی توانست اجرایی گردد و از این بابت از حسن همکاری مسئولان قضایی کمال تقدیر و تشکر را داریم و امید است در آینده نزدیک شاهد تحولی شگرف در افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عزیز باشیم.

خروج از نسخه موبایل