نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مردم داری و تأمین امنیت در جامعه اساس کار پلیس است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت : مردم داری و تأمین امنیت در جامعه اساس کار پلیس است.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ “عبدالمالکی” در جمع فرماندهان و معاونان بالاترین سرمایه نظام و نیروی انتظامی را حمایت و پشتیبانی مردم عنوان و خاطرنشان کرد: بر همین اساس همه باید مردم داری را به عنوان یک اصل مهم مورد نظر خود قرار داده و برای رضایت مردم که خواستار برقراری نظم وامنیت هستند، تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آرامش خاطر مردم در سایه امنیت محقق می شود اظهار داشت: همه مدیران وکارکنان می بایست با تمام توان و تلاش در جهت پیشبرد اهداف و ماموریتهای سازمانی تلاش کنند تا در سال جاری بازخورد بیشتر وخروجی خوبی را در سطح استان داشته باشیم .

این مقام انتظامی با بیان اینکه معیار و ملاک برخورد پلیس با افراد متخلف ، رضای خدا و قانون است افزود: پلیس باید همواره در مسیر حفظ و ارتقای آن گام بردارد و افتخار می کنیم که خداوند توفیق خدمت به مردم را نصیب ما کرده است.

معاون هماهنگ کننده غرب استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به نظارت و کنترل مدیران و فرماندهان بر عملکرد زیر مجموعه اشاره کرد و گفت: مدیران الگوی زیر مجموعه هستند و هرگونه عملکرد آنها می تواند سرمشقی برای مجموعه همکاران آن رده باشد.

وی همچنین ضمن تأکید بر حفظ آراستگی ظاهری ، رعایت انضباط معنوی و نحوه برخورد صحیح با مردم خاطرنشان کرد: همواره باید به دنبال تحرک، پویایی و توسعه کیفی مأموریت ها باشیم تا بتوانیم امنیتی را که برای مردم فراهم شده است را حفظ کنیم.

سرهنگ عبدالمالکی حفظ حقوق شهروندی را نیز از مهمترین اهداف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و بررسی سریع ،صحیح و هدفمند مشکلات شهروندان در مسیر حل آن، می تواند منزلت و جایگاه اجتماعی پلیس را ارتقا داده و مجرمان و هنجارشکنان را از انجام اعمال خلاف قانون و شرع مایوس کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان سخنان خود امنیت را مهمترین عامل در آرامش خاطر مردم دانست و بیان داشت: تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پلیس است و کسب رضایت حق تعالی در سایه خدمت به خلق خدا و حرکت در مسیر الهی و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه، روشنگر راه و کلید کسب موفقیت در عرصه های مختلف زندگی است.

خروج از نسخه موبایل