نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان قدس با حضور مهندس عشاقی رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران

جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس به ریاست فرماندار و با حضور رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران و دبیر کمیته برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان تهران در ساعت ۹ صبح دوشنبه ۹۵/۱۰/۲۷ در سالن همایش فرمانداری قدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری قدس، جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان قدس به ریاست فرماندار و با حضور رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران در ساعت ۹ صبح دوشنبه ۹۵/۱۰/۲۷در سالن همایش فرمانداری قدس برگزار شد.
سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس ضمن اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری به فرازهایی از سیاستهای کلی ابلاغی ایشان در حفظ دستاوردهای کشور در زمینه های مختلف در جهت تحقق اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور مطالبی بیان داشتند.
وی در ادامه به اقدامات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و برش شهرستانی ابلاغی اشاره و اجرای برنامه های تعیین شده را تا حصول نتیجه قطعی از سوی دستگاههای اجرایی خواستار شدند.
فرماندار شهرستان قدس در خصوص پروژه های در دست اقدام دستگاههای اجرایی و میزان پیشرفت آنها از سوی دستگاههای مربوطه اشاره و با تاکید بر همکاری لازم در موعد زمانی مقرر با کمیته اقتصاد مقاومتی شهرستان، خواستار تعامل نزدیک ادارات با دبیر کمیته و ادارات کل استانی جهت رفع موانع و مشکلات موجود شدند.
در ادامه جلسه صمیمی دبیر کمیته برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان درخصوص پروژه ها و چگونگی اجرا مطالبی را مطرح و خواستار تسریع در اعلام آخرین وضعیت پروژه ها جهت اقدامات بعدی شد.
عشاقی رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز ضمن ارائه گزارش از سامانه ورود اطلاعات پروژه ها و چگونگی اقدام در این خصوص وضعیت برخی از پروژه ها را بررسی و توصیه های لازم را ارائه نمود .
در پایان جلسه دستگاههای اجرایی شهرستان و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان درخصوص پروژه های مربوطه مطالبی را بیان داشتند.





خروج از نسخه موبایل