نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی 28 دی ماه 1395

توقیف محموله ۶۰۰میلیونی تخم مرغ قاچاق در رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از توقیف محموله۶۰۰میلیونی تخم مرغ های قاچاق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر،سرهنگ”عبدالله زاده پاشاکی”در تشریح این خبر گفت:مأموران کلانتری۱۷پرند حین گشت زنی در محورهای اصلی، عوارضی “تهران-ساوه” به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی افزود:مأموران انتظامی خودرو را متوقف کرده و در بازرسی به عمل آمده از قسمت بار آن تعداد۴۵۰کارتن تخم مرغ قاچاق به وزن پنج هزار و۸۰۰کیلوگرم کشف و متهم را جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

“پاشاکی”تصریح کرد:متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت کالای قاچاق کشف شده را در یکی از استان های شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران بزرگ را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.

به گفته وی، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان۶۰۰میلیون ریال محاسبه و قاچاقچی دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.



دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۷ دستگاه وسائط نقلیه سرقتی در ملارد
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۷ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در یک هفته گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر،سرهنگ “برزو همتی” در گفت و گو با خبرنگار گفت: ماموران پلیس شهرستان ملارد،در هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۷ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی شده اند.
این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: با اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی، پلیس موفق به دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۷ خودرو سرقتی شد که این امر، افزایش احساس امنیت در بین شهروندان را فراهم کرده است.
سرهنگ “همتی” افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰و ۱۹۷، در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.



توقیف یک دستگاه خودروی سواری با ۴۳ میلیون خلافی در قدس
فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سواری با ۴۳ میلیون ریال خلافی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر،سرهنگ “شاهپور فلاحی” در گفت و گو با خبرنگار  گفت: ماموران پلیس راهور حین کنترل تردد عبور و مرور خودرو ها در معابر شهری، یک دستگاه خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و انجام تخلفات حادثه ساز متوقف کردند.

سرهنگ فلاحی افزود: مأموران با استعلام از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا دریافتند خودرو دارای بیش از ۴۳ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

این مقام انتظامی با اشاره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، گفت: در صورتی که مبلغ جریمه خودرو به ۱۰ میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ‌خودرو متخلف توقیف و تا پرداخت کامل بدهی های معوقه روانه پارکینگ شد، از شهروندان خواست: بدون هیچ مسامحه ای با متخلفان و مخلان نظم و امنیت جامعه از هر قشر و طبقه ای باشند طبق قوانین به شدت برخورد خواهد کرد.



محموله لوازم یدکی قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله لوازم یدکی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عوارضی” تهران-ساوه “خبر داد.

سردار “محسن خانچرلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد استان حین گشت زنی در عوارضی” تهران-ساوه “به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شده و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک کانتینر حامل قطعات یدکی خودرو قاچاق را کشف کردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهمان بلافاصله دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند، گفت: نیروی انتظامی با اقتدار با قاچاقچیان و متخلفان برخورد خواهد کرد.



خروج از نسخه موبایل