نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی 27 دی ماه 95

دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۹ دستگاه وسائل نقلیه سرقتی توسط پلیس شهرستان ملارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ “برزو همتی ” در مصاجبه با خبرنگار ، با بیان این خبر گفت : ماموران این فرماندهی با تلاش و فعالیت مضاعف در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت در شهرستان، هفته گذشته موفق به دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۹ دستگاه وسائل نقلیه سرقتی شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: با طرح ریزی های عملیاتی و اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی ساعات و مکانهای وقوع سرقت، گشت های هدفمند و ایست و بازرسی های مقطعی و ارائه آموزشهای همگانی به شهروندان، پلیس موفق به دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۹ خودرو سرقتی شد که این امر، افزایش احساس امنیت در بین شهروندان را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰و ۱۹۷، در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.



توقیف ۴۳دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توسط پلیس شهرستان رباط کریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر،سرهنگ”عبداله زاده پاشاکی”در گفت و گو با خبرنگار، گفت: در راستای افزایش احساس امنیت و رفاه عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته اجراء شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح تعداد۴۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که مرتکب جرایم مشهود شده بودند توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.



انهدام باند سارقان محتویات خودرو با ۲۱ فقره سرقت توسط پلیس شهرستان ملارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر،سرهنگ “برزو همتی” در گفت و گو با خبرنگار گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات خودرو وی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

همتی ادامه داد: ماموران پلیس پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه چند سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه پنج متهم را شناسایی و دستگیر کنند .

وی خاطر نشان کرد: متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی خود بودند اما با ارائه دلایل و مدارک به ۲۱ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان گفت: سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.



کشف محموله ۶۰۰ میلیونی روغن موتور قاچاق توسط پلیس شهرستان رباط کریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر،سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی” در گفت و گو با خبرنگار  گفت: مأموران کلانتری۱۱مرکزی، حین گشت زنی در محورهای اصلی شهرستان رباط کریم به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی خودرو را متوقف کرده و در بازرسی به عمل آمده از قسمت بار آن موفق به کشف ۶ هزار لیتر روغن موتور قاچاق شدند که متهم را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ “پاشاکی” تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و اذعان داشت محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی در یکی از شهرهای مرزی کشور بارگیری و قصد انتقال آن به تهران بزرگ را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۶۰۰میلیون ریال محاسبه شده و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.



کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توسط پلیس ملارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ “برزو همتی ” در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۵ یوسف آباد به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی ۸۶ کارتن شمع خودرو قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف و دو دستگاه خودرو نیسان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی ملارد در پایان خاطر نشان کرد : قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .



خروج از نسخه موبایل