نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وحدت، اصلی ترین شاخصه پروژه های عمرانی در کرج است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، ایجاد وحدت و تعامل میان مسئولان را اصلی ترین شاخصه پروژه های عمرانی در کرج دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، عزیز اکبریان در مراسم افتتاحیه زیرگذر مهرویلا (محتشم کاشانی) که صبح شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، بابیان اینکه امروز یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های عمرانی ایران کوچک به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: زمان اختلافات سپری‌شده و باید به فکر خدمت به مردم باشیم.

وی با تأکید بر لزوم پاسداری از خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: باید به فکر ایجاد اشتغال برای مردم باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به بهره‌برداری رسیدن این پروژه ریسک بزرگی از سوی مدیریت شهری محسوب می‌شود.

این مسئول دوره چهارم شورای اسلامی شهر را دوره شکوفایی مدیریت شهری کرج در هماهنگی در اجرای پروژه ها ذکر و عنوان کرد: خدمت به مردم اولویت اصلی مسئولان شهری است.

وی، اجرای اقدامات عمرانی کلان در کرج را نشان از توانمندی مدیران مربوطه خواند و افزود: استفاده به جا از توانمندی ها موجب پیشرفت کلانشهر کرج در حوزه عمران شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در واقع اجرای اقدامات کلان، بازخورد برنامه ریزی مطلوب و ایجاد تعامل بین مدیران و مردم می باشد.

اکبریان با اعلام اینکه خدمت به مردم باید در دستور کار همگان قرار گیرد، افزود: در غیر این صورت اگر دنبال مال‌ اندوزی باشیم مردم با ما عهد و پیمان نخواهند بست.

 

خروج از نسخه موبایل