نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخبار کوتاه انتظامی غرب استان تهران

انهدام باند جاعلان مدارک تحصیلی در رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از انهدام باند جاعلان مدارک تحصیلی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خبرشهر،سرهنگ”عبداله زاده پاشاکی” در گفت و گو با خبرنگار، گفت: در پی ارسال تعدادی پرونده های جعل مدارک تحصیلی به پلیس امنیت عمومی،بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، کارهای اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی موفق شدند مخفیگاه چهار جاعل را در شهرستان رباط کریم شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم بیان داشت:ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه آنها شده و چهار نفر را دستگیر کردند.
سرهنگ پاشاکی در ادامه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان،تعداد ۳۲۵ مدارک خام آماده ثبت دیپلم و ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی،تعداد ۹۴ عدد مهر و نرم افزارهای مربوط به ادارات دولتی که به صورت غیرمجاز در داخل رایانه نصب شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: فریب افرادی که اقدام به جعل اسناد و مدارک می کنند را نخورند، چون دریافت کنندگان این گونه مدارک جعلی نیز تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.



جمع آوری ۵۴ معتاد متجاهر در ملارد
سرهنگ”برزو همتی” در گفت و گو با خبرنگار و تشریح این خبر گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان تابلو و خطرناک به منظور، زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: طی اجرای این طرح هفته گذشته تعداد ۵۴ نفر از معتادان تابلو و خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.
سرهنگ همتی در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند،گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.



پلمب کارگاه تولید روغن های صنعتی تقلبی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرشهر،سرهنگ “حسن آبادی”در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید روغن صنعتی تقلبی با برچسب شرکت های معروف خارجی در اسلامشهر ، ماموران انتظامی بخش “چهاردانگه” بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسن آبادی افزود : ماموران در بازرسی از این کارگاه ۱۷۰ بشکه حاوی روغن های تقلبی با برچسب های مختلف خارجی، مقادیر زیادی برچسب، شابلن و درپوش فلزی روغن های صنعتی خارجی مخصوص بشکه های روغن را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه تصریح کرد : متهم در بازجویی های پلیس اعتراف کرد با خرید روغن های ساخت داخل کشور از کارخانجات و تهیه آلات و ادوات جعل و تقلب ، اقدام به جابجایی روغن ها در بشکه ها کرده سپس با افزودن ترکیباتی دیگر آنها را در بازار عرضه و به قیمت روغن های خارجی به فروش می رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات ، ۳۷ هزار و ۴۰۰ لیتر روغن صنعتی تقلبی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد ،بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی کارگاه پلمب و متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد



گرمخانه شهرداری صباشهر راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صباشهر، معاونت خدمات شهری شهرداری صباشهر بیان داشته اند که با دستور شهردار صباشهر، ساختمان گرمخانه جهت اسکان موقت افراد کارتن خواب و معتادین متجاهر در سطح شهر و با امکانات ابتدائی و خوب آماده گردید این گرمخانه در فضائی حدوداً ۸۰ متر مربع با تجهیز به وسایل گرمایشی و پتو،سرویسهای بهداشتی و حمام در اختیار مراجعین قرار می گیرد.

خروج از نسخه موبایل