نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای اقدامات عمرانی رضایت مردم را به دنبال دارد

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تعامل میان دستگاه های اجرایی، اقدامات مدیریت شهری کرج را مطلوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه امروز شاهد بهره برداری از یک پروژه بزرگ به همت مدیریت شهری و همراهی و هماهنگی با دیگر نهادهای مربوطه هستیم، گفت: اجرای اقدامات عمرانی در سطح بین المللی رضایت مردم را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سید حمید طهایی در مراسم افتتاحیه زیرگذر مهرویلا (محتشم کاشانی) که صبح شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد،ضمن تقدیر از همکاری برخی از نهادها در اجرای پروژه مهرویلا  و حضور واعظی به عنوان نماینده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در استان البرز و عنایت ویژه این مسئول به استان، بیان کرد: نقش آفرینی در پروژه های عظیم و ملی ماندگار می شود و مدیریت شهری کرج در این پروژه بیشترین نقش را ایفا کرده است.

وی در ادامه به پروژه مهرویلا اشاره کرد و گفت: این پروژه سهم بزرگی در کاهش ترافیک کرج دارد امیدواریم با کمک جهاد کشاورزی بخش تکمیلی این پروژه نیز به اتمام برسد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه دولت یازدهم اقدامات مفیدی در حوزه داخلی و خارجی انجام داده است، گفت: امید است بازتاب این اقدامات ذائقه مردم را شیرین‌تر کند.

طهائی در بخش دیگری ضمن بزرگداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افزود: به‌طور مسلم افرادی که دلسوزانه برای نظام تلاش می‌کنند موردتقدیر مردم قرار می‌گیرند.

خروج از نسخه موبایل