نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیش بینی بیش از 1000 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای ایران کوچک /تحقق مدیریت اقتصادی در پروژه های شهری کرج

شهردار کرج از هزینه کرد و پیش بینی یکهزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور احداث پروژه های عمرانی همچنین طرح های در دست اقدام این کلانشهر خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، علی ترکاشوند که صبح امروز در آیین افتتاح ابر پروژه محتشم کاشانی و در جمع مسئولان کشوری، استانی و شهری، همچنین اصحاب رسانه و شهروندان سخن می گفت به اهمیت اجرای طرح های عمرانی با هدف تقویت زیرساخت های شهری اشاره کرد و افزود: با اهتمام ویژه مسئولان و مدیران شهری و استانی شاهد بروز تحولات چشمگیری در حوزه عمرانی شهر کرج هستیم و افتتاح پروژه های عمرانی مصداق این مهم است.

شهردار کرج عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج با توجه به شعار سال و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، همچنین اهمیت به موضوع عمران و آبادانی شهر، سال ۹۵ را سال شکوفایی عمرانی نامید و برای رسیدن به این مهم نیز تا کنون یکهزار و ۹۰۰  میلیارد تومان بودجه پیش بینی کرده است؛ افتتاح و بهره برداری از زیرگذرمحتشم کاشانی با صرف بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی نیز حاکی از تحقق این مهم است.

ترکاشوند با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد: علی رغم رکود موجود، مدیریت شهری کرج توانسته است با همکاری نهادهای استانی و شهری اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی را در دستور کار خود قرار دهد که افتتاح تقاطعات غیر هم سطح شهدای حصارک از جمله آن ها می باشد؛ علاوه بر پروژه های افتتاح شده تا پایان سال نیز چندین پروژه عظیم دیگر تحویل شهروندان ایران کوچک می شود.

این مسئول با بیان اینکه زیرگذر محتشم کاشانی یک سال زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید و برای اجرایی شدن آن جابجایی های عظیم تاسیسات شهری صورت گرفت، افزود: همچنین خط ۵ قطار شهری کرج نیز در محل مذکور در حال راه اندازی می باشد.

تحقق مدیریت اقتصادی در پروژه های شهری کرج

شهردار کرج با تاکید بر ضرورت مدیریت اقتصادی بر پروژه های شهری خاطرنشان کرد: این پروژه ملی با توجه به سیاست های اقتصادی مدیریت شهری کرج و بر اساس هزینه کرد ۴۰ درصد بودجه نقدی و مابقی غیر نقدی به اجرا درآمده است.

این مسئول ارشد شهری یادآور شد: مقرر شده است با همکاری سایر نهادها با مجموعه مدیریت شهری کرج روگذری از سمت تقاطع محتشم کاشانی به سمت مهرشهر و پس از آن فرودگاه پیام احداث شود که این بزرگراه اصلی ترین راه ورود به شهر شده و پیش بینی ها حاکی از آن است که این مهم تا ۶ ماه آینده محقق می شود.

ترکاشوند در پایان گفت: مدیریت شهری کرج علاوه بر مرتفع ساختن مشکلات در عرصه حمل و نقل ترافیکی برای تلطیف هوای این کلانشهر نیز برنامه های منسجمی را در نظر گرفته است که بهره برداری از ۵۰۰ هکتار جنگلکاری در اراضی شمال غرب شهر واقع در محدوده باغستان از جمله آن می باشد و تا پایان اسفندماه نیز احداث می گردد.

خروج از نسخه موبایل