نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاح تقاطع های غیرهمسطح کاروانسرای سنگی به همت مدیریت شهری تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی طرح های کاروانسرای سنگی ۱ و ۲ را شاهکار راهسازی دانست و گفت: با افتتاح این دو طرح ، بخش مهمی از ترافیک غرب تهران کاسته خواهد شد .

محمد محمودی شاه نشین امروز در مراسم بهره برداری همزمان از سه پروژه عمرانی مهم پایتخت که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر تهران و مدیران ارشد شهری ،‌خانواده معظم شهدا و ایثارگران و شهرداری تهران برگزارشد، افزود: هزینه و حجم کاری انجام شده در دو طرح کاروانسرای سنگی ۱ و ۲ در مدت زمان بسیار کوتاه جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با بیان اینکه شاهد اندیشه ، خلاقیت، بکارگیری ایده نو و فناوری روز در این دو پروژه هستیم ، تصریح کرد: بنده معتقدم ما امروز شاهد شاهکار توسط مدیریت شهری با اعتماد به جوانان این مرز و بوم هستیم.
نماینده مرم شهریار، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده از کودکی در این محدوده از غرب تهران زندگی کرده ام ، از گذشته نیز این منطقه دارای ترافیک بوده است و باعث آزار خاطر شهروندان می شد که به حمدالله از امروز و با افتتاح این دو تقاطع ،مشکل ترافیک حل خواهد شد.

محمودی با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح کاروانسرای سنگی ۱ و ۲ یادگاری بسیار بزرگ از دوره مدیریت قالیباف به شهروندان این منطقه است،‌ افزود: شجاعت خطرپذیری ، اعتماد قوی، ‌پاکدستی و انقلابی بودن شهردار تهران به همگان ثابت شده است، بنده توفیق و افتخار آشنایی با ایشان را از گذشته و دوران دفاع مقدس دارم .
وی گفت: من آرزوی توفیق خدمت و سلامتی برای ایشان و تمام زحمتکشان در عرصه خدمت به کشور را دارم.
محمودی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که انقلابی اسلامی آمده است که به فکر قشر مستضعف حاشیه نشین ها باشد ، تاکید کرد: دعواهای سیاسی ضررش تنها به مردم می رسد.
نماینده مردم شهریار ، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنهایی که در این انقلاب جز خدمت به هموطنان خودشان را فرا نگرفته اند، انشاالله خداوند متعال در همه حال همراهی شان کند، شهردار تهران زحمات بسیاری برای شهر تهران و شهروندان کشید و امیدوارم خداوند همیشه همراهش باشد.

محمودی با بیان اینکه در غرب تهران پروژه هایی را داریم که ۷ سال پیش توسط برخی از ارگان ها کلید خورده اما هنوز به سرانجام نرسیده است، گفت: زمانی که پروژه های کاروانسرای سنگی ۱ و ۲ تنها بودند و مطالعات اجرایی آنها انجام می شد، عملیات ساخت این پروژه های آغاز شده بود اما امروز شاهد هستیم که به همت مدیریت شهری تهران تقاطع های غیر همسطح کاروانسرای سنگی ۱ و۲ افتتاح شده است اما متأسفانه آن پروژه ها به سرانجام نرسیده است و خبری از آنها نیست.

 

خروج از نسخه موبایل