نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسابقات کشتی آزاد کشوری گرامیداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم در شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر؛ مسابقات جام آقا تختی ویادواره شهدای مدافع حرم با شرکت ۱۰تیم برتر کشور در مورخ ۹۵/۱۰/۱۷ در شهرستان شهریار برگزار شد. با قهرمانی تیم شهرستان شهریار؛ و مقام دوم تیم شهرستان بروجردلرستان و مقام سوم تیم شهرستان قائمشهر مازندران سوم به پایان رسید.

حبیب نیک، مسئول برگزاری مسابقات گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار و با هدف گرامیداشت رشادتها و جانفشانی های شهدا و جانبازان مدافع حرم در کشور برگزار می شود.

حبیب نیک بخت افزود: با توجه به اینکه شهرستان شهریار یکی از شهرستانهای مطرح کشور می باشد که بیشترین شهدا و جانبازان مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است تصمیم بر آن شد که این دوره از مسابقات در این شهرستان استان تهران برگزار شود.

وی گفت: در این دوره از مسابقات ۱۴۵ کشتی گیر نوجوان و جوان از ۱۰ استان مطرح کشتی خیز کشور با هم به رقابت می پردازند که به نفرات اول تا سوم هر وزن حکم قهرمانی به همراه جوایز نقدی و غیر نقدی پرداخت می شود.

شهرستان شهریار ۲۲ شهید و جانباز مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است که شهیدان مصطفی صدرزاده، سجاد عفتی و محمد آژند از شهدای کشتی گیر شاخص و رضا سلمانی و امیر حسین حاج نصیری از جانبازان مدافع حرم کشتی گیر شاخص این شهرستان بودند









































خروج از نسخه موبایل