نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سردار “محسن خانچرلی” و سرهنگ “گلزاری” با حضور در سامانه 197 به مشکلات و مسائل شهروندان در حوزه انتظامی رسیدگی کردند.

مشارکت مردم در امنیت عمومی بسیار مهم و اثربخش است
به گزارش پایگاه خبرگزاری خبرشهر،سردار “محسن خانچرلی”در حاشیه ملاقات مردمی در سامانه ۱۹۷ مردمی بودن نظام حکومتی در جامعه اسلامی را یکی از مهمترین ویژگی های این نظام برشمرد و خاطر نشان کرد : در انجام امور حکومتی باید رضایت خداوندی و رسیدگی به مشکلات مردم ملاک باشد.
رئیس پلیس غرب استان تهران در ادامه افزود: رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات و درخواست های مردم از اولویت های کاری پلیس است.
این مقام ارشد انتظامی مشارکت مردم در امنیت عمومی را بسیار مهم و اثر بخش دانست و تصریح کرد: گسترش و تقویت تعاملات و ارتباطات پلیس و نهادهای متولی نظم و امنیت و استفاده از ظرفیت های مردمی علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضایت عمومی اثر گذار خواهد بود.
سردار خانچرلی در حاشیه پاسخگویی به شهروندان،گفت: ارزشمندترین سرمایه پلیس، اعتماد عمومی مردم است و نظارت مردم بر عملکرد پلیس موجب اقتدار این نیرو می شود و نتیجه اعتماد عمومی مردم، رضایتمندی مردم در جامعه است که با تحقق این اصل، اعتماد عمومی مردم،به سرمایه اجتماعی تبدیل شده برهمین اساس سرمایه ارزشمند به دست می آید.
وی خاطر نشان کرد: دیدار با مردم و شنیدن خواسته های آنان از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که به موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست ها ی مردم و رفع این مشکلات خواهد شد.
سردار خانچرلی گفت: مدیران و مسئولان نباید در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی داشته باشند و پیگیری درخواست های مردمی باید بطور مرتب تدام یابد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی خوبی میان مردم و نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۷ مشارکت مردم با پلیس را افزایش داده و پلیس نیز به داشتن سرمایه اجتماعی که با همکاری عموم مردم صورت می گیرد به خود افتخار می کند.





خروج از نسخه موبایل