نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امنیت زیربنای توسعه همه‌ جانبه در همه زمینه‌ها است / امنیتی که از پشتوانه مردم برخوردار نباشد ناپایدار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر ، سردار ” محسن خانچرلی” در جمع فرماندهان و مدیران با تاکید بر تعامل و همکاری آحاد جامعه با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه، نخستین نیاز جوامع را امنیت ذکر کرد و افزود: امنیت اساسی ترین نیاز جامعه است و در سایه امنیت و آسایش ،سایر نیازهای اجتماعی جامعه تامین می شود . همچنین امنیت زیربنای توسعه همه‌ جانبه در همه زمینه‌ها است.
وی مشارکت و همراهی مردم در تولید امنیت را امری انکارناپذیر دانست و افزود: ما بر این باور هستیم که امنیت بدون حضور مردم امکان پذیر نیست چرا که این مردم هستند که با مشارکت و تعامل خود با نیروی انتظامی امنیت را در جامعه تولید و نهادینه می سازند و همکاری و تعامل شهروندان موجب تامین هر چه بهتر امنیت جامعه خواهد شد.
سردار”خانچرلی” تصریح کرد: امروز پلیس باید در همه ماموریت ها از پتانسیل عظیم مردمی در جهت پیشبرد اهداف و برقراری امنیت استفاده نماید، زیرا امنیتی که از پشتوانه مردم برخوردار نباشد ناپایدار است.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تأمین امنیت اجتماعی را در گرو جلب اعتماد عمومی دانست و اظهار داشت: مسئولان و مجریان قانون باید با برخورد مناسب و تصمیم به موقع خود، اعتماد مردم را جلب کنند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت و تعامل مردم با نیروی انتظامی سبب تولید امنیت در جامعه می شود بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی برای برقراری آسایش و امنیت شهروندان از هیچ تلاشی نباید دریغ کنند.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در صورتی که مردم در جریان برقراری امنیت مشارکت نداشته باشند، دستگاه انتظامی به تنهایی موفق به این کار حساس نخواهد شد.
سردار ” محسن خانچرلی”در پایان خاطر نشان کرد اگر هر کدام از ما به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود در جامعه اسلامی پایبند باشیم و آن را مد نظر قرار دهیم و از کنار بسیاری از آسیب ها و معضلات با بی تفاوتی نگذریم شاهد جامعه ای امن تر و ایمانی تر خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل