نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امروز نیروی انتظامی مردمی و از جنس مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، مهندس”محمد محمودی” در دیدار با سرهنگ “شاهپور فلاحی ” فرمانده انتظامی شهرستان قدس ضمن تبریک انتصاب وی به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان قدس، بیان داشت:پلیس شهرستان در راستای مقابله همه جانبه با جرایم و آسیب های اجتماعی کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است.

مهندس”محمودی”تصریح کرد:کشفیات و توفیقات بسیار خوب پلیس این شهرستان در عرصه مقابله با قاچاق کالا ،قابل تقدیر بوده و امیدواریم در همه ی زمینه ها شاهد پویائی بیش از پیش پلیس باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس نیز در ادامه بیان داشت : پلیس نه فقط در مباحث آسیب هایی اجتماعی و جرایم بلکه در دیگر حوزه ها ی فرهنگی ،اجتماعی،اقتصادی و شبکه های فضای مجازی باید حضوری مقتدرانه و پررنگ داشته باشد و در راستای برخورد با هنجارشکنان نیازمند همکاری و مشارکت مردم و مسئولان بوده و باید مقدمات اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب را با همراهی دستگاههای دولتی فراهم نماید .

سرهنگ “شاهپور فلاحی”در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعاملات تنگاتنگ شهرداری و شورای شهر از پلیس گفت:پلیس باید در جهت ارتقای امنیت روانی ، اقتصادی ، فرهنگی جامعه نیز گام بردارد تا اقدامات مهم انتظامی آنان در ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان بیش از پیش تجلی یابد.



خروج از نسخه موبایل