نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست های دانش آموزی با موضوع «حفظ حریم شخصی از دیدگاه قرآن کریم»

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ، بیش از ۳۰ نشست دانش آموزی با موضوع «حفظ حریم شخصی از دیدگاه قرآن کریم » در مدارس شهرستان قدس برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس با حضور در یکی از این نشست ها با اشاره به اهمیت توجه به مفاهیم قرآنی گفت: بررسی مشکلات و چالش های دانش آموزان و ارائه راهکارهای مناسب و با زبان قابل فهم برای آنان موجب مصون سازی آنها در برابر آسیب های احتمالی خواهد بود.
محمد قاسمی افزود:یکی از وظایف مهم امور تربیتی در مدارس ، آگاه سازی با استناد به مطالب غنی قرآن کریم و روایات برای دانش آموزان و اولیاء آنان است.
وی ادامه داد : معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس با برنامه ریزی منسجم ، ۳۰ نشست دانش آموزی با حضور ۳ هزار نفر از دانش آموزان مدارس سطح شهر در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار نمود که مورد توجه دانش آموزان و اولیا قرار گرفت.
مصطفی برجی کارشناس گسترش فرهنگ نماز ، قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان قدس و مدرس و سخنران این نشست ها نیز ضمن قدردانی از استقبال دانش آموزان و اولیاء ، آمادگی خود را جهت تشکیل نشست در سایر مدارس شهرستان قدس اعلام نمود.
شایان ذکر است نشست های دانش آموزی «حفظ حریم شخصی از دیدگاه قرآن کریم » برای اولین بار در سطح شهرستان های استان تهران و به ابتکار آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار می گردد.



خروج از نسخه موبایل