نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

لزوم اجرایی شدن عملیات احداث مترو تهران_قدس_شهریار_ملارد در سال ۹۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات و شروع عملیات احداث مترو تهران_قدس_شهریار_ملارد و در نهایت پروژه مهر صفادشت در کمیسیون عمرانه و برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار داشت: اولین نامه برای پروژه مطالعات و شروع عملیات احداث مترو تهران_قدس_شهریار_ملارد و در نهایت پروژه مهر صفادشت به کمیسیون عمران و برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ارسال شده و دلایل کافی نیز برای آن وجود دارد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صبح‌ها و عصر‌ها جاده های منتهی به تهران از جمعیت یک و نیم میلیون نفری ساکن در این شهرهای حوزه انتخابیه اینجانب مملو است و این موضوع هم سبب آلودگی زیست محیطی و هوا می‌شود بعلاوه اینکه ساعت‌ها مردم در ترافیک هستند و عموما نیز بخش عمده خدمات و کارمندان اداری تهران و بخش بازار تهران کسانی هستند که در ۱۰ شهر حوزه انتخابیه اینجانب حضور دارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که مطالعات کافی انجام شده، لازم است که مترو تهران به شهریار ، قدس، ملارد و پروژه مهر صفا دشت بپیوندد.

محمودی شاه نشین متذکر شد: امیدواریم این موضوع در کمیسیون عمران به تصویب برسد و جزء مواردی قرار گیرد که در صحن تصویب شود و در بودجه سال ۹۶ مورد نظر قرار گیرد و مطالعات و شروع عملیات آن نیز مورد تصویب قرار گیرد.

خروج از نسخه موبایل