نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

9 دی بیانگر تجدید میثاق دوباره مردم با نظام جهموری اسلامی است

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به مناسبت سالروز ۹ دی پیامی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر و اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، متن پیام بدین شرح است:

به نام آن که هستی نام از او یافت

ایران اسلامی فراز و نشیب های زیادی را با توکل برخدا و به پشتوانه ایمان رهبری خردمندانه و حضور حماسی مردم سپری کرده است که این چنین به ساحل امن آرامش رسیده است.

۹ دی که به گفته مقام معظم رهبری مربوط به نظام است مربوط به هیچ دولتی، مربوط به هیچ جریان خاصی نیست. این نشانه علاقمندی و دلبستگی مردم به نظام است؛ بیانگر تجدید میثاق دوباره مردم با نظام جهموری اسلامی است.

این حماسه بزرگ نه تنها دشمنان نظام اسلامی را از دست درازی و ارزش های دینی و اعتقاد مردم ناکام ساخت بلکه باعث استحکام هرچه بیشتری پایه های آن گردید.

بدون تردید آفرینش حماسه های چون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و انتخابات گوناگون نشان از پیوند ناگسستنی مردم با آرمان های جهموری است تا جای که برای نگهداری از آن ها تا پایی جان خواهند ایستاد .

این جانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و تجدید پیمان با آرمان های بنیان گذار جهموری اسلامی ایران و شهدای گران قدر و پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری شکوه و سربلندی نظام مقدس جهموری اسلامی را از خداوند بزرگ خواستارم .

خروج از نسخه موبایل