نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سردار ” خانچرلی” فرمانده انتظامی غرب استان تهران طی پیامی فرا رسیدن حماسه نهم را به همه امت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان های غرب استان تهران تبریک گفت.

۹ دی، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام جمهوری اسلامی بود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، صبح امروز سردار “محسن خانچرلی” طی پیامی فرا رسیدن حماسه نهم را به همه امت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور و ولایمتدار غرب استان تهران تبریک گفت.در متن این پیام آمده است:
مردم انقلابی ایران با حضور خودجوش خود در روز نهم دی ماه سال ۸۸ با هوشیاری و تبعیت از مقام عظمای ولایت،حماسه ای آفریدند که درطول تاریخ ماندگار است و به نوعی انقلاب شکوهمند ما را از همه ی بلاها بیمه کرد.
سردار خانچرلی افزود: در ۹ دی سال ۸۸ با عنایت خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری”مد ظله العالی”،فتنه دشمنان این نظام و مردم خنثی شد و این روز بزرگ در تاریخ پرافتخار ایران به عنوان روز بصیرت به ثبت رسید.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت و حماسه یاد کرد و حضور میلیونی مردم را نشانه پایداری انقلاب اسلامی دانست.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر توانستند توطئه فتنه گران را خنثی کنند و حرکت عظیم نهم دی ماه سال۸۸،دشمن را در راه رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشت و فتنه ۸۸ به عنوان جلوه جنگ نرم دشمن بود که سال ها دشمنان برای آن برنامه ریزی کرده بودند.
سردار خانچرلی در ادامه با بزرگداشت حماسه ۹ دی گفت: بصیرت دینی ملت بزرگ ایران از نتایج حماسه عظیم ۹ دی بود که این میسر نمی شد مگر در سایه ایمان به خدا و وحدت اسلامی.
رئیس پلیس غرب استان تهران افزود: بصیرت بخشی رهبر انقلاب،حماسه ۹دی را رقم زد و باید هوشیار باشیم و اگر بصیرت داشته باشیم بر این فتنه ها غلبه خواهیم کرد و حماسه نهم دی به استکبار جهانی فهماند تا زمانی که در این مملکت ولایت فقیه با پشتوانه مردم وجود دارد نظام جمهوری اسلامی از همه تهدیدها و توطئه ها در امان خواهد ماند.

خروج از نسخه موبایل