نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق در اسلامشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سرهنگ”داود عبدالمالکی”در گفت ‌و گو با خبرنگار،گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان، در شهرستان اسلامشهر به اجرا درآمد،این طرح با حضور چندین تیم عملیاتی و اطلاعاتی در قالب گشت های خودرویی و موتور سوار به صورت آشکار و پنهان در محلات آلوده و جرم خیز از جمله پارک ها و تفرجگاه های “شهرک واوان “اسلامشهر اجرا شد .

این مقام انتظامی افزود:در اجرای این طرح هفت توزیع کننده موادمخدر دستگیر و یک کیلو و ۶۲۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان این طرح مأموران ضمن بازید از ۲۵۸ واحد صنفی، ۱۱ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند بیان کرد: ۲۷ دستگاه خودرو و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت نیز در این طرح به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: با شناسایی یک انبار بزرگ کالای قاچاق ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل ۳۶کیسه البسه و ۲۶۱ عدد البسه خارجی ،۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق ، ۵۷ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه و دو هزار و ۴۵۰ عدد قرص های غیر مجاز به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این گونه طرح ها گفت:اجرای چنین اقداماتی همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان را می طلبد .

خروج از نسخه موبایل