نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتقال بی خانمان های نصیرآباد به گرمخانه‌ها و کمپ‌ها/ پیگیری موضوع ضرب‌وشتم گورخواب‌های شهریار

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس از انتقال بی خانمان های نصیرآباد به گرمخانه‌ها و کمپ‌ها خبر داد و گفت: موضوع ضرب و شتم این افراد را پیگیری خواهم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین در گفت وگو با خبرنگار ، درباره انتشار اخباری مبنی بر حضور افراد معتاد و بی خانمان در گورستان نصیرآباد شهریار، افزود: با آغاز فصل سرما شاهد حجم زیاد کارتن خواب ها هستیم که بر اساس آن در سه شهرستان قدس، ملارد و شهریار با کمک بهزیستی و نیروی انتظامی گرمخانه هایی راه اندازی شده و تعداد زیادی از کارتن خواب ها در این گرمخانه ها شب را به صبح می گذرانند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طی اخبار به دست آمده تعدادی از معتادان در این شهرستان یا دسترسی به گرمخانه ها نداشتند یا این گرمخانه ها را نمی شناختند از این رو به سمت گورستان پناه بردند که بعد از انتشار این خبر، مسئولان مربوطه با حضور در این منطقه، این افراد را از گورستان بیرون کرده و آنها را به مراکزی مانند گرمخانه ها و کمپ ها انتقال دادند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه کارتن خواب ها در شهریار با ضرب و شتم از گورستان بیرون انداخته شدند، تصریح کرد: بعید است چنین اقدامی صورت گرفته باشد اما بدون شک اگر با ضرب و شتم افراد را به بیرون رانده باشند کار اشتباهی است که حتما آن را پیگیری خواهم کرد.

محمودی شاه‌نشین با انتقاد از اینکه طی سال های اخیر با تعطیلی برخی از کارخانجات به تعداد بیکاران در کشور افزوده شده است، یادآور شد: معضل بیکاری در کشور گاهی منجر به بیماری های روحی و روانی شده و ممکن است باعث گرایش جوانان به سمت اعتیاد شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: به نظر می رسد باید دولت و مجلس راهکاری در نظر گرفته تا آمار بیکاران کاهش یابد و تولید رونق پیدا کند تا شرایط بهتری برای جوانان ایجاد شده و بتوان مانع از گرایش جوانان به سمت اعتیاد شد از سویی دیگر دستگاه های متولی نیز باید شرایط را به گونه ای فراهم کنند تا برای این قشر بتوانند امنیت نسبی ایجاد شود.

 

خروج از نسخه موبایل