نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قول مساعد استاندار و معاونان برای حل و فصل پروژهای عمرانی نیمه‌تمام شهر قدس/ تقدیر از تدبیر فرماندار

بهزاد هرمزی رئیس شورای شهر قدس اظهار کرد: از تمام خرمندان، معتمدین، نخبگان و شهروندان شهر قدس دعوت می‌کنیم پیشنهاد‌ها و برنامه‌‌های خود را برای عمران و آبادانی شهر ارسال کنند تا از آنها برای حل مشکلات شهر استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری قدس، بهزاد هرمزی، در نطق پیش از دستور جلسه ۳۰۴ شورای اسلامی شهر قدس ضمن تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) و سالروز روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از تدبیر فرماندار این شهرستان برای دعوت استاندار تهران در راستای پیگیری مشکلات شهرستان و پروژه‌های نیمه‌تمام تقدیر کرد.
وی اظهار کرد: شهر قدس از مناطق روی گسل است که با پیگیری و قانون‌مداری و با اصول شهرسازی می‌شود از حوادث احتمالی پیش‌گیری کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قدس ضمن تقدیر و تشکر از حضور استاندار تهران و معاونان وی در این شهرستان تصریح کرد: معاونان استاندار تهران در این حضور در خصوص پل ورودی، بیمارستان و شهرک صنعتی قول مساعد دادند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس در حال حاضر در فصل بودجه‌نویسی قرار دارند سرفصل درآمدها و هزینه‌ها بر اساس نیازهای شهری در دو بخش عمرانی و جاری تعریف خواهد شد و این دو بخش دارای سرفصل‌های مشخصی است که هرسال توسط وزارت کشور به‌عنوان دستورالعمل بودجه به سازمان‌ها ابلاغ می‌شود.
هرمزی در پایان متذکر شد: بنابراین از تمام خرمندان، معتمدین، نخبگان و شهروندان شهر قدس دعوت می‌کنیم پیشنهاد‌ها و برنامه‌‌های خود را برای عمران و آبادانی شهر ارسال کنند تا از آنها برای حل مشکلات شهر استفاده شود.

خروج از نسخه موبایل