نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بلاتکلیفی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهر قدس پس از یک سال/ مردم منتظر عملی‌شدن وعده‌ها هستند

رئیس شورای شهر قدس گفت: با وجود وعده مسئولان برای تکمیل ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی متأسفانه با گذشت بیش از یک سال عملاً اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، احمد خراسانی امروز در نشست هم‌اندیشی جمعی از اصحاب و فعالان حوزه رسانه که در سالن اجتماعات شورای شهر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: پیشاپیش فرا رسیدن ۹ دی را که به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد، گرامی می‌داریم چراکه ملت بصیر و آگاه ایران به دشمنان نشان دادند همیشه کنار ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

رئیس شورای شهر قدس گفت: من و همکارانمان در مجموعه شورای شهر قدس از ابتدای شروع کار در دوره چهارم سعی کرده‌ایم تا با تعامل با سایر دستگاه‌هایی اجرایی و خدمات‌رسان شهر و نظارت بر مصوبات، گام‌های مؤثری در توسعه شهر و تأمین نیازهای شهروندان برداریم.

وی بیان کرد: در حوزه بیمارستان به‌طور مستقیم وارد کار شدم و مکاتبات و تعاملات لازم را با رئیس سازمان مجری طرح‌های دولتی داشتم؛ اگرچه براساس سفر سال ۹۴ رئیس‌جمهور به قدس مقرر شده بود که این بیمارستان ظرف ۲ سال آینده به بهره‌برداری برسد؛ اما متأسفانه پس از گذشت یک سال عملاً اقدامی صورت نگرفته و مردم شهرستان قدس از نظر مسائل درمانی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

رئیس شورای شهر قدس با اشاره به امکانات و فضای کم بیمارستان ۱۲ بهمن تصریح کرد: این بیمارستان جوابگوی نیاز شهروندان و جمعیت این شهر نیست و مسئولان از جمله فرماندار و نماینده مردم در مجلس باید با جدیت بیشتری تسریع در روند پیشرفت پروژه را پیگیری کنند.

خراسانی گفت: در دوره شورای پیشین، زمین‌های بسیاری برای ساخت ادارات شهرستان واگذار شده بود ولی در زمان فعلی متأسفانه هنوز بسیاری از این زمین‌ها به همان حالت قبل باقی مانده و از سویی دیگر شهرداری ماهانه مبلغ زیادی را بابت استیجاری بودن ساختمان‌های ادارات خدمات‌رسان متحمل می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر وضعیت املاک وقفی شهر قدس اظهار داشت: اوقافی‌بودن املاک شهر شامل کل شهرستان نیست بلکه فقط در محدوده پلاک ۲۴ این مشکل را داریم که مقام معظم رهبری نیز دستور مساعد برای تبدیل به احسن را صادر کردند؛ اما همچنان برای صدور سند رسمی با مشکل مواجه هستیم و از سوی دیگر هزینه‌های بالای صدور اسناد مالکیت مردم را نسبت به این موضوع بی‌میل کرده است.

رئیس شورای شهر قدس تأکید کرد: مردم شهر قدس همواره در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌ها پابه‌پای مسئولان گام برداشته‌اند؛ اما عدم عملی شدن قول‌های داده‌شده از سوی مسئولان سبب بی‌اعتمادی مردم شده است.

 

خروج از نسخه موبایل