نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توسعه سراسری فروشگاه های تولید به مصرف دلالان را حذف می کند

نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد درمجلس گفت:پروسه ی تولید به مصرف با تشکیل فروشگاه های زنجیره ای کشاورزی به طریق سراسری در کشور عملیاتی شود.

محمد محمودی شاه نشین درگفت وگو با خبرنگار درباره وضعیت توسعه فروشگاه های توزیع زنجیرهای تولید به مصرف محصولات کشاورزی،گفت:باعرضه محصولات کشاورزی از مزرعه به طریق مستقیم علاوه برحمایت از حقوق کشاورز می توان  مصرف کننده  را نیز از شرایط  بازار راضی نگه داشت.

نماینده مردم شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در برخی مواقع کشاورزحتی هزینه چیدن محصول را نیز  نمی تواند پرداخت کند،تصریح کرد: دولت با حمایت از کشاورز بسترهای توسعه بسته بندی شکیل را در صنعت کشاورزی مهیا کند تا کشاورز محصول را با بسته بندی استاندارد و بطور مستقیم در اختیار مصرف کننده بگذارد و امتیاز مهم این مسئله حذف دلالان در  صنعت کشاورزی  است.

محمودی شاه نشین،افزود: دولت برای ایجاد بسترهای بسته بندی مدرن در محصولات کشاورزی باید تسهیلاتی را برای کشاورزان در راستای تهیه کارتن و هزینه  ها حمل و نقل  و غیر درنظر بگیرد تا کشاورزان  بتوانند با حمایت های دولتی  محصول را با  بسته بندی شکیل روانه  بازار کنند.

عضوکمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس با بیان اینکه پروسه ای تولید به مصرف با تشکیل فروشگاه های زنجیره ای کشاورزی به طریق سراسری در کشور عملیاتی شود،گفت:با توسعه سردخانه ها  نیز کشاورز می تواند در زمان مقرر و با نرخ مناسب  محصولات کشاورزی را وارد بازار کند./

 

خروج از نسخه موبایل