نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تنها ملاک و معیار در انتخابات «انقلابی‌بودن» افراد است

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: داشتن یک نماینده مستقل و انقلابی از شهرستان اسلامشهر در مجلس حق مسلم مردم اسلامشهر است که نمایندگان فعلی باید پیشنهاد آن را به کمیسیون شوراها بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین ‌‌در جمع مردم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) اسلامشهر اظهار داشت: مهّم‌ترین هدف و خواسته ما در انتخابات پیش‌رو مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و سپس انتخاب افراد سالم، صالح و پاکدست به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر است.

وی افزود: ما در انتخابات شورای شهر هیچ ارزشی برای جناح‌بازی و قومیت‌گرایی قائل نیستیم و تنها ملاک و شاخصه ما انقلابی‌بودن و پایبندی به آرمان‌های انقلاب از سوی افراد است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه وظیفه ذاتی مسئولان در کشور خدمت به مردم است گفت: متأسفانه گاهی کم‌کاری‌های ‌مسئولان سبب به رنج و مشقّت افتادن مردم می‌شود، در حالی که این مردم همواره در دوره‌های سختی همچون دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های انقلاب پای نظام ایستاده‌اند.

‌وی تصریح کرد: پرداخت حقوق معوقه فرهنگیان، یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و رسیدگی به وضعیت رتبه‌بندی ایثارگران از جمله مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان، قانون‌گذاران و کارگزاران نظام قرار گیرد.

محمودی شاه‌نشین با بیان اینکه مهّم‌ترین وظیفه مسئولان در کشور خدمت‌رسانی به مردم است، به فرامین مقام معظم رهبری و توجه به معیشت و اقتصاد مردم اشاره کرد و گفت:‌ بسیج در حوزه اقتصاد به‌ویژه در زمینه اقتصادمقاومتی کارنامه و عملکرد درخشانی داشته و همواره در مواقع موردنیاز، پای کار و پشتیبان نظام بوده است.

وی گفت: در شهرستان اسلامشهر پیرامون اقتصادمقاومتی و اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی توسط مجموعه بسیج اقدامات خوبی انجام شده که سبب سربلندی نظام و مسئولان است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درباره عملکرد اعضای شورای اسلامی اسلامشهر تأکید کرد: نتایج انتخابات سال آینده و انتخاب و یا عدم‌انتخاب نمایندگان فعلی، میزان رضایت‌مندی و یا نارضایتی مردم اسلامشهر از عملکرد نمایندگان خود در شورای شهر را نشان خواهد داد.

محمودی شاه‌نشین افزود: با توجه به اینکه ۱۷ سال است که تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش نیافته، براساس طرح پیشنهادی که به‌زودی در مجلس مطرح خواهد شد، در ۳ سال آینده ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن یک نماینده مستقل از شهرستان اسلامشهر در مجلس حق مسلم مردم است که باید نمایندگان فعلی پیشنهاد انتخاب آن را به کمیسیون شوراها ارائه داده و پیگیر مطالبات مردم باشند.

 

خروج از نسخه موبایل