نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هیات استانی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند

هیئات استانی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تشکیل هیئات استانی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: تا کنون فقط هیئت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان‌های اصفهان، فارس، آذر بایجان غربی و خراسان رضوی تشکیل نشده است.

 

محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص تعیین هیئات استانی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: هیئات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان های مختلف تشکیل شده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به غیر از ۴ استان ، در ۲۷ استان دیگر هیئات استانی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین شده است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: تا کنون فقط هیئت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان‌های اصفهان، فارس، آذر بایجان غربی و خراسان رضوی تشکیل نشده که به زودی در این استان ها نیز این هیئت تشکیل می شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا روسای مجامع نمایندگان استان‌ها به عنوان رئیس هیئات استانی نظارت بر انتخابات شوراها، منصوب می شوند یا خیر، گفت: مجامع نمایندگان استان ها بر اساس تصمیم جمعی یک نفر را به عنوان رئیس انتخاب می شوند و الزاما رئیس مجمع نمایندگان، به عنوان رئیس هیئت استانی نظارت بر انتخابات شوراها منصوب نمی شود.

خروج از نسخه موبایل