نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با حضور سردار “محسن خانچرلی” آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قدس برگزار و سرهنگ شاپور فلاحی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قدس معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر؛ با حضور سردار “محسن خانچرلی” آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قدس  برگزار  و سرهنگ شاپور فلاحی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قدس معرفی شد.

پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۹/۹/۹۵ مراسم تکریم  حجت اله کرمی زند و معارفه  شاهپور فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس با حضور سردار خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در سالن همایش فرمانداری قدس برگزار شد.
در این این مراسم سرهنگ شاهپور فلاحی به مدت ۳ سال به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس منصوب شد.
فرماندار قدس در این جلسه با تبریک هفته وحدت خدمت مسولین و مدعوین حاضر در جلسه حضور  سردار خانچرلی در ایجاد برقراری امنیت در غرب استان تهران بسیار موثر برشمرد.
سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس گفت : طبق آمار در ۴ سال اخیر آرامش روانی و امنیت خوبی در شهرستان قدس برقرار شده است که مرهون زحمات جناب سرهنگ کرمی زند و همکاران ایشان است.
محمدی امنیت حاصله کشور را مدیون تلاش های مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی دانست. 
وی افزود مقوله امنیت برخواسته از فاکتورهای متعددی است که حاکمیت در آن  نقش اساسی را ایفاء می کند که علمای علوم سیاسی و امنیتی ۳ حوزه اثر گذار نظم و امنیت را ۱- سطح انتظام ملی / سطح تولید نظم و امنیت در جامعه حاصل بلوغ اجتماعی جامعه و کارکرد دستگاه های حاکمیتی است و مردم باید بپذیرند علاوه بر پذیرش وجود نظم و امنیت وظایفی نیز بر عهده شهروندان است و باید در ایجاد و نگهداری آن مشارکت مسئولانه داشته باشند.
۲- سطح تعاملی که کارکرد دستگاه های مختلف با هماهنگی و وحدت به سمتی که نظم و امنیت را نگهداری کند. (سطح نگهداری از نظم و امنیت )
بحث سوم سطح عملیاتی است که پاسداشت آن با نیروی انتظامی است.      وی افزود: نیروی انتظامی وظایف متعددی دارد که جا دارد از فرماندهی نیروی انتظامی و رده های مختلف آن تقدیر  و تشکر گردد. فرماندار قدس در پایان گفت تلاشهای سالهای اخیر نیروی انتظامی درعزیمت به رویکرد جامعه محوری از تهدید محوری باعث رویکرد اجتماع محوری و اعتماد زایی در بین مردم شده است.









خروج از نسخه موبایل