نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار سردار خانچرلی با خانواده شهداء در رباط کریم

دیدار با خانواده شهداء انگیزه خدمتی مضاعف برای مسئولان ایجاد می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرشهر، سردار”محسن خانچرلی” در دیدار با خانواده شهیدان ” سخاوت فخری ” و “فرهاد صادق زاده” در شهرستان رباط کریم با بیان اینکه خانواده های معظم شهداء نماد صبر، استقامت و پایداری در جامعه هستند، گفت: خانواده های شهداء و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با ایستادگی، صبر و مقاومت در برابر دشمنان، باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی افزود : ارج نهادن و پاسداشت حماسه آفرینی های شهدای تاریخ ساز کشورمان و دیدار با خانواده های این عزیزان، وظیفه و مسئولیت تک تک افراد جامعه به خصوص مسئولان است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهداء و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام اسلامی است، بیان داشت: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی، ادامه دهنده راهشان باشیم .

سردار محسن خانچرلی در ادامه اظهار داشت: حفظ ارزش هایی شهداء از وظایف اصلی است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گران بها سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

گفتنی است،در پایان این دیدار فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خانواده شهیدان والا مقام تجلیل کرد.



خروج از نسخه موبایل