نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان”رباط کریم” غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با 25 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه 734 میلیون ریالی خبر داد

سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی” در گفت و گو با خبرنگار گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک اعضاء یک باند بزرگ سرقت منزل در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند مخفیگاه باند سارقان را در شهر “پرند” مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ویژه ، وارد مخفیگاه سارقان شده و سه تن از سارقان را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه آنها، تعداد۳دستگاه تلویزیون،۸دستگاه دی وی دی، لوازم برقی منزل، سرویس نقره،چهار تخته فرش، ۲دستگاه لب تاب و ابزارآلات سرقت کشف کردند.

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی تصریح کرد:متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه به ۲۵ فقره سرقت منزل با همدستی یکدیگر در شهرهای رباط کریم و پرند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه ارزش ریالی اجناس سرقتی کشف شده توسط کارشناسان، ۷۳۴ میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.

خروج از نسخه موبایل