نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کشف بیش از۲۲۶ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۲۶ نفر توزیع کننده موادمخدر و۱۳ سارق و جمع آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در وحیدیه خبر داد.

 

سردار “محسن خانچرلی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبر شهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان موادمخدر و سارقان در شهرستان شهریار به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در جریان اجرای این طرح تعداد ۲۶ نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر و مقدار۲۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی گفت:همچنین در جریان این طرح تعداد ۶ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف،۷۵ دستگاه خودرو ۸۴ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و اعمال قانون شدند.

سردار “خانچرلی”در ادامه بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد۱۲۰ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این گونه طرح ها گفت:اجرای چنین اقداماتی همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان را می طلبد .

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی هر هفته در یکی از شهرهای شهرستان های غرب استان تهران اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست :هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در منطقه را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

امنیت فرآیندی اجتماعی و حاصل تعامل منطقی همه بخش ها و افراد جامعه است

گروه استان ها– غرب استان تهران – فرمانده انتظامی استان ،با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی،گفت: امنیت فرآیندی اجتماعی و حاصل تعامل منطقی و ارتباط چند سویه همه بخش ها و افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سردار “محسن خانچرلی”در جمع فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی ،با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، گفت:در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه ، محقق نخواهد شد.

سردار “خانچرلی” اجرای طرح های انتظامی و پاکسازی را در راستای افزایش ضریب امنیتی در سطح جامعه بسیار مؤثر عنوان کرد و اظهار داشت:با اجرای این طرح ها که در سایه همکاری و تعامل گسترده مردم اجرا می شود ، محیط برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت، بیش از پیش ناامن خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از امنیت به عنوان یک فرآیند اجتماعی که حاصل تعامل منطقی و ارتباط چند سویه همه بخش ها و افراد جامعه است،یاد کرد و نقش و کارکرد همه گروه ها و افراد جامعه را در آن بسیار مؤثر دانست.

این مقام ارشد انتظامی در پایان،پیشگیری از بروز رفتارهای مجرمانه،کاهش جرائم و افزایش رضایتمندی عمومی را از دیگر اهداف اجرای طرح های انتظامی برشمرد و از تعامل و همکاری بی دریغ مردم با پلیس، در راستای انجام موفق مأموریت ها، تقدیر کرد.





خروج از نسخه موبایل