نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان های استان تهران میزبان پیشگیری از بیماری های نو پدید شدند

همایش تخصصی مهار بیماری اچ ای وی با حضور مدیر کل آمور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران ، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، مدیرکل سلامت شهرداری تهران ، نماینده وزارت آموزش و پرورش ، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان های استان تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، عبدالرضا فولادوند راد مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تقدیر از تعامل و همکاری کلیه نهادها و دستگاه های دولتی در جهت پیشگیری از بیماری های نو پدید اظهار داشت : در دنیای امروز آموزش و پرورش به کتاب و دفتر خلاصه  نمی شود و باید کسب مهارت های زندگی ، آموزش های رفتاری و تربیت اجتماعی  به صورت عملی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

فولادوند راد گفت : اگر آموزش  و پرورش در راستای فرهنگ سازی و خود مراقبتی گام های بزرگی بر ندارد ، سیاست های سلامت کشور به سرانجام نخواهد رسید .

وی تصریح کرد : نه تنها در سلامت بلکه در همه امور این آموزش و پرورش است که فرهنگ ساز و پیشتاز در مسائل اجتماعی ، آموزش های رفتاری و فرهنگ شهروندی است .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در راستای ایجاد فرهنگ خود مراقبتی و سلامت در دانش آموزان گام های ارزنده ای برداشته است که حتما با حمایت و آگاه سازی شما فرهنگیان و معلمین دلسوز به ثمر خواهد رسید .

شایان ذکر است طرح کارگاه های پیشگیری از بیماری های نو پدید در کلیه مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان های استان تهران برگزار می شود .

 

خروج از نسخه موبایل