نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فاضلی: حفظ ثبات بازار دستاورد کمی نیست/ ضرورت تقویت تعامل دولت و اصناف

خبر شهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی در مراسم شروع به کار هفتمین اجلاسیه دوره ششم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران بر تقویت تعامل بین دولت و اصناف تاکید کرد و گفت: این تعامل همواره وجود داشته و باید بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: حفظ ثبات بازار پر جمعیت ایران اسلامی همواره با دسیسه های دشمنان همچون تحریم، کاری دشوار و جنگی نابرابر با دشمن بود  اما اصناف به عنوان قلب اقتصاد کشور با کمترین امکانات از این مسئله سربلند بیرون آمدند.

فاضلی در اجلاس که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد، ادامه داد: لازم می دانم از دولت بویژه شخص تدبیر دکتر جهانگیری در همکاری ومساعدت با اصناف تشکر کنم.

وی خطاب به دکتر جهانگیری گفت: در مجموعه فعالیت های اصناف طی بیش از سه سال گذشته مشکلاتی وجود داشت که با درایت جنابعالی (معاون اول) حل و فصل شد که از جمله آن مسئله مبارزه با قاچاق کالا بود که با برخی سیاست های غلط داشت راه اشتباه طی می شد و بازار کشور را دچار مشکل می کرد ضمن اینکه نمی توانستیم تنظیم بازار را درست هدایت کنیم.

هفتمین اجلاسیه دوره ششم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران روز شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس اتاق اصناف ایران رسما آغاز به کار کرد.

در این اجلاس علاوه بر معاونان و مدیران اتاق اصناف ایران  ۱۴۵ نفر از نمایندگان اتاق های اصناف سراسر کشور حضور دارند.

هفتمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در محل سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل